English

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

حضور سپاه در همه عرصه های کشور با روحیه جهادی است

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ضمن اشاره به دلاوریهای سپاه در کنار ارتش در ایام دفاع مقدس گفت: حضور سپاه بعد از جنگ در همه عرصه های کشور با روحیه جهادی بوده است.

حضور سپاه در همه عرصه های کشور با روحیه جهادی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، سردار سید صادق حسینی شامگاه امروز  یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و تشریح ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در کردستان اظهار کرد: این جنگ آنقدر حرف برای گفتن دارد که اگر 10ها سال هنرمندان ما و افراد خوش ذوق بنشینند و جزء به جزء روی آن کار کنند همچنان حرف برای گفتن در آن باقی خواهد ماند.

وی در ادامه افزود: شروع جنگ یعنی شروع افتخارات این ملت و شروع تهاجم دشمن، یعنی شروع بروز شجاعت همه قشرها در مسیر ایستادگی است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: دفاع مقدس یک گنجینه است که هر روز آن تازه است، این دوران نشان داد که در سایه اتحاد و اعتقاد به خدا می‌توان از همه سختی‌ها عبور کرد و دشمن را به شکست واداشت.

وی گفت: دفاع مقدس یک برهه عزت‌آفرین و وحدت‌بخش ایران اسلامی است و هشت سال دفاع مقدس یک سند عظیم و ایستادگی و شجاعت ملت ایران است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اذعان کرد: پیروزی هشت سال دفاع مقدس نتیجه ایمان قوی و شجاعت ملت سرلحشور ایران در دفاع از کیان است.

وی با عنوان اینکه نبرد مردمی و دین‌محوری و رهبری کاریزماتیک موجب پیروزی در جنگ تحمیلی شد، گفت: شیوه و آئین رهبری جنگ امروز یک متد و الگوی درس آموز برای همه ملت آزادیخواه جهان است که این روش می‌تواند پیروزی قطعی محور مقاومت و شکست رژیم جعلی را رقم بزند.

به گفته سردار حسینی، نخبگان، مسئولان، اصحاب رسانه و غیره تلاش برای استمرار حرکت رو به جلو انقلاب و جریان سازی برای حضور گسترده مردم در عرصه‌های مختلف و مقابله با دشمنان را باید مورد توجه قرار دهند.

وی اذعان کرد: هفته دفاع مقدس، تلاش آمریکای جهانخوار برای ارتباط دادن کشورهای سرسپرده خود با برخی کشورهای عربی و همچنین تلاش برای بازگشت خودکار تحریم‌های قبل از عهدنامه برجام از مسائل بسیار مهمی است که باید برای تبیین هرچه بیشتر آن تلاش شود.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: مجلس ما وظیفه دارد یک طرح سه فوریتی را ارائه و خروج از همه تعهدات برجام را تصویب کند و همه باید از این طرح حمایت کنند.

وی با بیان اینکه هرچند ما در حال حاضر نیز تحریم هستیم، گفت: از آغاز پیروزی انقلاب تا به امروز هیچ سلاحی به ما نداده‌اند لذا ما باید یکپارچه از حقوق حقه کشور دفاع کنیم.

سردار حسینی آگاهی‌بخشی به مردم را امری ضروری در شرایط کنونی عنوان کرد و گفت: استقلال، آزادی و خودکفایی در بسیاری از جهات از برکات دفاع مقدس بوده است.

وی اذعان کرد: رزمندگان و کل ملت ایران 8 سال تلاش کردند و توانستند دشمنان را با شکست سخت از کشور بیرون کنند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه با وجود تمام حمایت‌های نیرویی و تسلیحاتی که از صدام از سوی بسیاری از کشورها صورت گرفت پیروزی با ما بود، گفت: شهدای عرصه دفاع مقدس، امروز امامزادگان عشق هستند و مردم برای زیارت آنها می‌روند.

وی اظهار کرد: پیروزی خون بر شمشیر بعد از صحنه کربلا بار دیگر در جنگ تحمیلی اتفاق افتاد و همه به چشم خود دیدیم.

سردار حسینی با بیان اینکه دشمنان انقلاب ما با جنگ تحمیلی می‌خواستند ساختار سیاسی به نام دولت جمهوری اسلامی را از بین ببرند، گفت: هدف دیگر آنها تکه تکه کردن کشور ایران و تقسیم آن به 6 قسمت بود اما به هیچ کدام از اهدافشان نرسیدند.

وی اضافه کرد: در سنوات گذشته این ایام با رژه نیروهای مسلح شروع می‌شد اما الان به واسطه شیوع کرونا ویروس بخش زیادی از برنامه‌ها دستخوش تغییر قرار گرفته و بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

فرمانده سپاه کردستان عنوان کرد: نخستین برنامه هفته دفاع مقدس امسال در کردستان تجلیل از پیشکسوتان در محضر رهبر معظم انقلاب است که بصورت زنده از صدا وسیما پخش می‌شود.

وی در ادامه با ارائه آماری از عملیات‌های مختلف در دوران هشت سال دفاع مقدس، گفت: در اکثر این عملیات‌ها سپاه حضور داشته و پرچم دار بوده و بسیجیان نقش محوری و اصلی داشته‌اند.

سردار حسینی افزود: امروز هم رسالت دیگری داریم که باید با بهره‌گیری از تمام اندوخته‌های دفاع مقدس در مسیر عمران و آبادانی کشور استفاده کنیم.

وی اذعان کرد: 10ها و 100ها طرح در این سال‌های بعد دفاع مقدس با روحیه جهادی انجام داده است که در این هفته بخشی از ان طرح‌ها افتتاح خواهد شد.

فرمانده سپاه کردستان همچنین، 500 واحد مسکن محرومین در دومین روز از هفته دفاع مقدس و کلنگ‌زنی 291 پروژه با اعتبار 14 میلیارد تومان و غبارروبی گلزار شهدا را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در کردستان برشمرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه