English

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

مردم با حضور خود نشان دادند همیشه همراه با انقلاب هستند

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در سنندج گفت: مردم با حضور خود نشان دادند همیشه همراه با انقلاب هستند.

مردم با حضور خود نشان دادند همیشه همراه با انقلاب هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، سردار سیدصادق حسینی روز سه‌شنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن سنندج در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: مردم نشان دادند همیشه همراه با انقلاب هستند و برای دفاع از کشور خود می‌ایستند و در این مسیر سرما و گرما و سختی نمی‌شناسند که این همت و اراده قابل ستایش است.

فرمانده سپاه بیت‌ المقدس کردستان گفت: پیام حضور این ملت در راهپیمایی امروز دفاع همه جانبه از کشور، خون شهدا به ویژه سردار شهید سلیمانی و مشت محکمی بر دهان استکبار و آمریکای جنایتکار است.

وی تصریح کرد: ما نوکر این مردم و خدمتگزارشان هستیم و هر چقدر مسئولان برای این مردم کار کنند کم است چون مردم ما انسان‌هایی با شرافت هستند و کشور، نظام و رهبر خود را دوست دارند و برای دفاع از نظام، همه هستی خود را فدا می‌کنند.

فرمانده انتظامی کردستان هم در جمع خبرنگاران گفت: مردم همیشه بر این موضوع تاکید دارند که مبارزه و مقاومت را ادامه دهیم بنابراین به هیچ عنوان زیر بار ظلم و ستم استکبار نخواهند رفت و به دشمن اجازه فرصت طلبی و سوءاستفاده نخواهند داد.

سردار علی آزادی با بیان اینکه این حضور هم در راستای حمایت از این خواسته و همچنین حمایت از مستضعفین جهان است، اضافه کرد:‌ مردم با حضور باشکوه در راهپیمایی امروز همچنین نشان دادند اقدامات اخیر بویژه معامله قرن که ما آن را جنایت قرن می‌دانیم، محکوم و شکست خورده است.

وی یادآور شد: در تشییع سردار دلها سپهبد حاج قاسم سلیمانی هم مردم سنگ تمام گذاشتند و حضور میلیونی در سراسر کشور بیانگر این است که مردم به سربازان انقلاب اسلامی وفادار هستند و خود را مدیون این سربازان می‌دانند که توانسته اند امنیت پایداری را برای کشور به ارمغان بیاورند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه