English

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

با انگیزه و روحیه و تفکر جهادی در کردستان خدمت می کنیم

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در حکمی سرتیپ دوم پاسدار سیدصادق حسینی را به سمت فرماندهی سپاه بیت المقدس کردستان منصوب کرد

با انگیزه و روحیه و تفکر جهادی در کردستان خدمت می کنیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، آیین تکریم و معارفه فرمانده جدید سپاه بیت المقدس کردستان روز چهارشنبه با حضور سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه، آیت‌الله سیدمحمد حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان اجرایی استان در حسینیه ستاد فرماندهی سپاه بیت المقدس برگزار شد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: امنیت پایدار در استان را از طریق ارتباط با مردم و خدمات‌رسانی به آنان استمرار می‌دهیم. 

سردار سید صادق حسینی افزود: مردم این استان مردمی مرزدار، بصیر و ولایتمدار، آگاه و شریف هستند که در مواقع مختلف با اقدامات خود برگ زرینی در انقلاب اسلامی رقم زده‌اند. 

وی تاکید کرد:‌ صیانت از انقلاب اسلامی و خدمات رسانی بی‌منت با استفاده از ظرفیت‌های موجود را از وظایف خود می‌دانیم.

سردار حسینی با اشاره به اینکه خدمت در سرزمین مجاهدت‌های خاموش عبادت است، افزود: با انگیزه و روحیه و تفکر جهادی برای تامین امنیت و نیازهای مردم و توسعه و پیشرفت استان عمل می‌کنیم.

وی بر ضرورت دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و پیروی از توصیه‌های رهبری تاکید و اضافه کرد: با همین روحیه دشمن را به شکست وادار خواهیم کرد و به آنها نشان می‌دهیم نمی‌توانند به اهداف خود برسند. 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با تاکید بر حفظ انسجام، وحدت و تکیه بر اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: تکیه بر بیگانگان، آمریکا و غرب جز عقب ماندگی برای کشور، چیزی به همراه نخواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه