English

فرماندار شهرستان خمینی شهر:

مواد مخدر از آسیب های جدی جامعه امروزی است

فرماندار شهرستان خمینی شهر گفت: مواد مخدر از آسیب های جدی جامعه امروزی و از نوع صنعتی است.

مواد مخدر از آسیب های جدی جامعه امروزی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، علیرضا بصیری در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر در جمع مسئولان شهرستان تاکید کرد: در بحث مواد مخدر و پیشگیری از این آسیب اجتماعی تمام دستگاه ها باید با یکدیگر همکاری داشته باشند.

وی اضافه کرد: مسئولیت وظیفه سنگینی است که برعهده یک مسئول گزارده می شود و هیچ مسئولی نمی تواند از زیر بار کاری که برعهده اوست و می تواند به سرانجام ‌برساند شانه خالی کند.

فرماندار شهرستان اذعان کرد: تمام ادارات و دستگاه های شهرستان در بحث مواد مخدر مسئول هستند و باید از ابزار تبلیغی خود برای کاهش این آسیب اجتماعی استفاده شود.

این مقام دولتی شهرستان ادامه داد: جزیره ای عمل کردن در این حیطه جواب نمی دهد و با همکاری تمام ارگان ها باید قدمی برای کاهش آسیب ها خصوصا اعتیاد داشته باشیم.

علیرضا بصیری از زمینی که متعلق به ساخت زندان در خارج از شهرستان خمینی شهر است اشاره کرد و گفت: هزینه ای بالغ بر 45میلیارد تومان از اعتبارات دولتی برای ساخت زندان 40چهل الی 50 نفری در خمینی شهر تخصیص یافت.

فرماندار شهرستان خمینی شهر به احداث یک گرمخانه در شهرستان دستور داد وافزود: معتادان سرگردان به هر دلیلی به این معضل مبتلا شده اند و باید آنها را تحت پوشش قرار داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی