English

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان خبر داد

واگذاری زمین جهت احداث کلانتری درجوی آباد خمینی شهر

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان از واگذاری یک قطعه زمین به مساحت ۲ هزار متر مربع در محله جوی‌آباد خمینی شهر برای احداث کلانتری ۱۳ این شهرستان خبر داد.

واگذاری زمین  جهت احداث کلانتری درجوی آباد  خمینی شهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین حسین زاده در همایش مبارزه با مواد مخدر گفت: در این برهه حساس با یک جنگ تمام عیار اقتصادی روبرو هستیم.

 وی با بیان اینکه مواد مخدر یک چالش عمیق در جهان است افزود:  250 میلیون انسان مستقیما با مواد مخدر در ارتباط هستند روسیه 6الی 9میلیون معتاد دارد سالانه در افغانستان 12هزار تن مواد تولید میشود.

حسین زاده ادامه داد: 4000شهید و17هزار جانباز از نیروی انتظامی تقدیم اسلام و امنیت شده است سالانه 800تن مواد مخدر نابود می شوند، کثیف ترین انسانها کسانی هستند که در عرصه مواد مخدر فعالیت می کنند وبا ترویج مواد ارزش جوانان را هیچ می کنند.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: بیش از 130 کشور با پدیده شوم مواد مخدر روبرو هستند و گستردگی مواد مخدر بیش از 308 نوع است و سالانه بحث مواد مخدر هزینه های بالایی در برداشته است.

وی از اقدامات فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان خمینی شهر مبنی بر ۸۰% از کشفیات مواد مخدر و دسگیری ۲۰۰نفر از خرده فروشان خبر داد.

حسین زاده اظهار امیدواری کرد: با حمایتهای فرماندهی نیروی انتظامی و دستان سخاوتمندخیرین امنیت ساز ساخت کلانتری منطقه جوی آباد آغاز و در سال آینده به بهره برداری برسد.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی تاکید کرد: آگاهی سازی بیشترین تاثیر و کمترین هزینه را در برداردو تاکید بر این است که آثار شوم مواد مخدر در جامعه فرهنگ سازی شود ودر این راستا از سازمانهای مردم نهاد استفاده کنیم.

 فرماندار خمینی شهر گفت: بیش از ۳۳ میلیارد ریال از اعتبارات ملی وزرات کشور برای رفع کمبودها و مشکلات سه منطقه جوی آباد، وازیچه و قرطمان اختصاص یافته است.

محمود مسلم زاده با اشاره به اینکه بر اساس طرح مطالعاتی ارائه شده به وزارت کشور بالاترین اعتبارات دولتی استان برای حل معضل به شهرستان خمینی شهر اختصاص یافته است، ادامه داد: خمینی‌شهر اولین شهرستان کشور است که به‌صورت کارشناسی طرح استفاده از ظرفیت‌های طرح شهر محله محور را به منظور کاهش آسیبهای اجتماعی در مناطق شهرستان  به وزارت کشور ارائه داد.

وی افزود: قسمتی از این اعتبارات جذب شبکه بهداشت ودرمان و فنی حرفه ای و آموزش و پرورش و ورزش و جوانان در سه منطقه وازیچه جوی آباد وقرطمان می شودو طرحهای کوتاه مدت و بلند مدت فراوانی برای پیشرفت شهر مدنظر است.                 

مسلم زاده افزود: از این اعتبارات ۱۰ میلیارد ریال برای تجهیز ۲۰ مدرسه، ۱۰ میلیارد ریال برای تجهیزات بهداشتی و درمانی شبکه بهداشت ودرمان، مابقی در بین دستگاه‌های دولتی دیگر توزیع می‌شود.

فرماندار خمینی شهر گفت: همچنین با حمایت و پیگیری مدیرکل راه و شهرسازی ۸۰۰ میلیون تومان برای آسفالت معابر منطقه جعفرآباد وجوی آباد تخصیص یافته است.

رئیس شورای مبارزه مواد مخدر شهرستان خمینی شهر عنوان کرد: پیگیری احداث کلانتری شماره ۱۳ جوی‌آباد به‌عنوان یک مطالبه جدی مردم در دستور کار قراددارد.

بهن گزارش موج، در پایان این مراسم از خانواده شهید محمدعلی اسحاقیان و شهید ناصر ابراهیمی که در راه مبارزه با مواد مخدر به درجه رفیع شهادت نائل آمدند قدر دانی گردید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی