English

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان:

برچسب مواد مخدر و کارتن خوابی باید از جوی آباد حذف شود

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: محله جوی آباد خمینی شهر برچسب مواد مخدر و کارتن خواب به خود گرفته و برای حذف آن به همه ظرفیت نیروی انتظامی نیاز داریم.

برچسب مواد مخدر و کارتن خوابی باید از جوی آباد حذف شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از خمینی شهر، سردار معصوم بیگی در مسجد امیرالمومنین محله جوی آباد خمینی شهر در جمع اهالی محله جوی آباد خمینی شهر گفت :3500 شهید نیروی انتظامی در راه مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه رییس کسی است که خادم تر و خدمتگذارتر باشد و پلیس اسلامی با گذشته تفاوت هایی دارد اضافه کرد:  یکی از آن تفاوت ها  تغییر رویکرد پلیس است که پلیس گذشته مخدوم خادمی بود و پلیس نظام اسلامی با رویکرد خادم مخدومی است.

این مقام انتظامی بیان داشت: پلیس نظام اسلامی خود را خدمتگذار و برای مردم می داند و از بطن مردم شکل گرفته است و هیچ فاصله ای بین پلیس و آحاد مردم وجود ندارد و این تغییر رویکرد در پلیس نظام اسلامی بسیار ارزشمند بوده و باید آن راوباید آن را قدربدانیم.

سردار معصوم بیگی باتوضیح این مساله که شناخت کاملی که از شرایط منطقه جوی آباد خمینی شهر دارم افزود: نگرانی مردم منطقه جوی آباد درباره مواد مخدر به جاست .

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان گفت:متاسفانه محله جوی آباد خمینی شهر برچسب مواد مخدر، کارتن خواب، ولگرد به خود گرفته  است  برای حذف این برچسب ها نیاز به کمک مردم داریم و همه ظرفیت نیروی انتظامی استان اصفهان را برای حذف این برچسب به کار می گیریم و با متخلفان برخورد کرده شجاعانه در حوزه وظایف پلیس اقدام می کنیم ودستگیری در دستور کار این نیرو است.

سردار معصوم بیگی خبر داد: در سال جاری بیش از 28تن مواد مخدر توسط نیروی انتظامی استان اصفهان کشف و شناسایی شده که در طول تاریخ پلیس استان بی سابقه است.

وی همچنین از دستگیری بیش از 18هزار نفر در حوزه خرید و فروش مواد مخدر خبردادو گفت: بیش از 700خودرو که در امر مواد مخدر فعالیت داشته اند را توقیف و حدود 145 باند مواد مخدر در استان اصفهان منهدم شده و حدود 2500طرح پاکسازی محلات اجرا شده است.

این مقام انتظامی اعلام کرد: ما در محله جوی آباد شهرستان خمینی شهر آمادگی کامل برای ورود به پاکسازی مواد مخدر را داریم واین مستلزم  نیاز حمایت مردم در خصوص این اقدامات است.

وی مطالبه مردم و  برانگیختگی عام را مهم بر شمرد و اذعان کرد: اهالی جوی آباد اجازه ندهند که خرید و فروش مواد مخدر در این محله انجام شود و پلیس نیز با مستقر کردن شبانه روزی نیروهای خود در برابر این اقدام  بایستد.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: کاری که مردمی باشد جواب می دهد و اگر مردم جوی آباد در کنار پلیس به مبارزه با مواد مخدر کمک کنند به زودی این معضل و برچسب بدنامی از این محله پاک می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه