English

دبیر شورای اسلامی شهر چالوس:

در دوره پنجم شورای اسلامی شهر چالوس تملکات خوبی انجام شد

دبیر شورای اسلامی شهر چالوس گفت: در دوره پنجم شورای اسلامی شهر چالوس ، در جهت اجرای پروژه های عمرانی و رفع مشکلات موجود تملکات خوبی با همفکری اعضای شورای اسلامی و تعامل شهردار در سطح شهر چالوس انجام شد.

در دوره پنجم شورای اسلامی شهر چالوس تملکات خوبی انجام شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، سعید رضوی نیا  ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام ماه محرم  اظهار داشت:  مجموعه شوره دورای پنجم ترکیبی جوان  بوده و همه دوستان به غیر از من تحصیلکرده و دارای تخصص بودند و دوره جوانی را برای  توسعه شهر بکار بستند.

وی ادامه داد :  اعضای شورای اسلامی شهر چالوس در دوره پنجم ، نیروی جوانی را در راستای پیشبرد اهداف شهری بکار گرفتند شاید خیلی ها تصور می کردند اعضای فعلی شورا تجربه لازم را نداشته باشند اما در این سه سال این اعضا توانستند اتفاق های خوبی را در شهر رقم بزنند.

رضوی نیا تاکید کرد : در شورای اسلامی شهر برنامه ها را در راستای مدیریت شهری در کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت  برنامه ریزی شده که بعضی ها به بهره برداری رسید و بعضا در دست اقدام قرار دارد.

وی گفت:  شاهد بهره برداری اولین  مجتمع فرهنگی ورزشی و افتتاح فاز دوم رینگ دوم شهری بودیسم که این اتفاق با تلاش ، همکاری و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر چالوس با مجموعه شهرداری اتفاق افتاد.

رضوی نیا  بیان داشت: هر چند شاهد بهره برداری فاز دوم رینگ دو شهری بودیم اما  دوست داشتیم کامل تر افتتاح می شد ویه مقدار عجله در افتتاح این پروژه بنا به مسایل سیاسی نباید منافع شهروندان را در بحث ایمنی حمل و نقل به خطر بیاندازد.

وی گفت : سیستم روشنایی  ،  سیستم ایمنی ، خط کشی و تعریف تقاطع ها انجام نشده است علیرغم مکاتبه با فرمانداری در مورد احداث میدان در تقاطع انتهای این رینگ اما متاسفانه  پاسخی دریافت نشد.

دبیر شورای اسلامی شهر چالوس گفت: این پروژه به تعجیل در هفته دولت افتتاح  شد  و من از شهروندان بابت این افتتاح عذرخواهی می کنم چرا که افتتاح این پروژه در این حالت منافع ملت را برای بیلان کار دولت به خطر انداخته است.

وی گفت :  یک پروژه اساسی  که رینگ ساحلی می باشد در برنامه است و قولی که شهردار دادند تا پایان سال به نتیجه  خواهد رسید و ساماندهی رودخانه مراحل اجرایی آن در حالطی شدن است.

وی گفت :  پروژه های خوبی در سالهای اول دوم و سوم در شهر اتفاق افتاد  که توسعه پارکینگ در مرکز شهر بوده و در بحث احداث خیابان قدمگاه سپاه پاسداران و همکاران شورا اقدامات خوبی داشتند  که کار بزرگی بود و همچنین طرح هندسی ورودی رادیو دریا از اقدامات خوبی بود که در کمیسیون حمل و نقل شورا با همکاری واحد عمران شهرداری اجرایی شد.

رضوی نیا  اذعان داشت : اتفاقات خوبی در بحث تملکات در دوره پنجم شورای اسلامی رخ داد.

وی گفت: تملک هایی در گلوگاههای شریان های شهری انجام شد و تشکر از شهردار که تعاملاتی که بابت تملکات داشت.

دبیر شورای اسلامی شهر چالوس بیان داشت : اصلاح ترافیکی و طرح هندسی ابتدای کمربندی چالوس به نوشهر ( محدوده پارک سنگی ) ، اصلاح ترافیکی و طرح هندسی زیر پل کمربندی ( پل سردار شهید عبدالرضا صادق کوهستانی و اصلاح بریدگی کمربندی چالوس – تنکابن خروجی آزاد راه تهران – شمال نیز از طرح هایی بود که در کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر طراحی ، تدوین و بعد از مصوبات لازم اجرایی شد.

وی گفت : شورای شهر تعامل خوبی با شهرداری داشت و  شورای شهر 190 جلسه تشکیل داد و در این 190 جلسه اگر در  هر جلسه 3 لایحه از شهرداری آمده باشد 6 لایحه ای هم نبود که مجموعه شورا  با آن مخالفت کرده باشد و نهایت تعامل و همکاری با شهرداری در شورای دوره پنجم بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه