English

رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر چالوس:

پروژه‌های مهم شهری چالوس به بهره برداری می رسد

رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر چالوس گفت: با برنامه ریزی های انجام شده و تعامل و همکاری خوب اعضای شورای اسلامی شهر با شهردار و مجموعه شهرداری در سال آخر فعالیت دوره پنجم شورا ، پروژه های مهم شهری به بهره برداری می رسد.

پروژه‌های مهم شهری چالوس به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، مهدی ردایی ضمن تسلیت ایام محرم اظهار داشت:در ابتدای فعالیت شورای اسلامی شهر در دوره پنجم و پس از انتخاب مهندس جعفر ردایی به عنوان شهردار اولویت های برنامه کاری توسط اعضای شورا مشخص و چشم انداز چهارساله ای تدوین شد که در چهار برنامه یکساله بعنوان سیاستگذاری شورای اسلامی شهر به اطلاع شهردار رسید و مجموعه مدیریت شهری فعالیت خود را در راستای رسیدن به اهداف مشخص شده آغاز نمود.

وی ادامه داد: در سالهای گذشته فعالیت شورای پنجم هم شاهد افتتاح پروژه های کوچک و بزرگی بودیم اما امسال که آخرین سال فعالیت شورای پنجم است به لطف خدا و تلاش شهردار و پرسنل شهرداری چالوس شاهد افتتاح پروژهای نسبتا مهم تری خواهیم بود که حاصل زحمات چندساله مجموعه مدیریت شهرس است.

رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر چالوس بیان داشت: یکی از مهمترین این پروژه ها بهره برداری از فاز دوم رینگ دوم شهری بود که بیش از ۹۰ درصد تملک املاک واقع در مسیر به همت اعضای شورای اسلامی دوره چهارم انجام شده بود و در دوره پنجم قصد بر این شد که مقدمات بهره برداری شهروندان از این پروژه فراهم گردد که خدا رو شکر این مسیر به شکل رسمی زیر بار ترافیک رفت اما برخی عملیات عمرانی و ترافیکی این مسیر باقی مانده که با تلاش شهردار و پرسنل شهرداری در آینده ای نزدیک به طور کامل به اتمام خواهد رسید.

ردایی اذعان داشت : شورای اسلامی شهر و شهردار چالوس با عنایت به اینکه سرانه فضای سبز و فضای ورزشی و فرهنگی و پارک در شهر چالوس با کمبود بسیار زیادی مواجه بود احداث چندین مجموعه فرهنگی ورزشی در سطح محلات مختلف از جمله دارکلا،دارمیشکلا،علویکلا،نواب و.... را در برنامه کاری خود قرار داد که پروژه فرهنگی ورزشی نقش بهشت دارکلا با توجه به آماده بودن عرصه مورد نظر احداث و همزمان با مسیر رینگ دوم به بهره برداری رسید و انشالله به زودی عملیات ساخت چنین مجموعه هایی در چند محله دیگر آغاز خواهد شد.

وی گفت: در شهریور ماه سال ۹۹ شاهد افتتاح چند پروژه دیگر در سطح شهر چالوس از جمله بازگشایی بخش اعظمی از فاز سوم رینگ دوم ، اتصال دریای شرقی ۷ رادیودریا به خیابان شهید حسن سام دلیری ،توسعه پارکینگ در مرکز شهر، ساماندهی رفیوژ میانی بزرگراه سردار شهید یاسر زندی ، افتتاح بوستان گل پایانه فرهنگ و چند مورد دیگر خواهیم بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه