English

شهردار چالوس:

۱۰ پروژه عمرانی شهریورماه ۹۹ در چالوس افتتاح می شود

شهردار چالوس گفت: با همکاری شورای اسلامی شهر چالوس ، تعامل شهروندان و تلاش پرسنل شهرداری ۱۰‌ پروژه عمرانی در ۴ هفته شهریورماه ۹۹ افتتاح و بازگشایی خواهد شد.

۱۰ پروژه عمرانی شهریورماه ۹۹ در چالوس افتتاح می شود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، جعفر ردایی ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم  اظهار داشت: در هفته اول شهریور ۹۹  فاز ۲ رینگ ۲ شهری (پالوجده - پل آبنما) و مجموعه تفریحی، فرهنگی و ورزشی نقش بهشت دارکلا افتتاح شد.

وی ادامه داد: در هفته دوم شهریور ۹۹ بازگشایی رینگ ۲ شهری (حدفاصل آبرنگ - رادیودریا) و افتتاح فرعی ۷ به خیابان شهید سام - زیرفشار قوی برق را شاهد خواهیم بود.

شهردار چالوس اذعان داشت: در هفته سوم نیز شاهد افتتاح  توسعه پارکینگ در مرکز شهر و افتتاح بوستان گل فرهنگ و افتتاح ساماندهی بزرگراه شهید زندی و در هفته چهارم شهریور 99 شاهد بازگشایی چهارراه مرادی ،  تخریب ساختمان تعاونی در گرامجان و اتصال خیابان گلسرخی به چالوس محله خواهیم بود.

ردایی اذعان داشت: از آنجایی که سال ۹۹ به فرمایش رهبر معظم انقلاب  در راستای اقتصاد مقاومتی ، جهش تولید نامگذاری شد در همین راستا ، جهش کار سرمایه و ایجاد زیرساخت بود که سعی کردیم در سال جدید با کار و تلاش و با وجود شیوع ویروس کرونا و با تمام مشکلات ناشی از وضعیت اقتصادی موجود در شهرداریها ، با کار و سرمایه مردم و درآمدی را که کسب میکنیم صرف عمران و آبادانی  برای شهر و شهروندان کنیم.

شهردار چالوس اظهار داشت : ترمینال فرهنگ بازسازی شد و اتصال چالوس محله به گلسرخی واتصال خیابان شهید حسن سام به فرعی ۶ و ۷ رادیو دریا انجام شد.

وی بیان داشت : به اتفاق اعضای شورا توانستیم ۸۰۰ متر تملک کنیم که حد فاصل جاده فرج آباد تا آبرنگ می باشد که ۵۰۰ متر باقی مانده است تا  خیابان ۱۷ شهریور به رادیودریا وصل شود و توانستیم ۱۷ هزار متر مربع زمین از دانشگاه آزاد تملک کنیم.

شهردار چالوس بیان داشت: مجموعه دارکلا حدود ۶ هزار متر زمین توسط اداره راه برای احداث پل تملک شده بود که وضعیت مناسبی از نظر ظاهر نداشت و طرحی تصویب کردیم و در شورای ترافیک مطرح شد و با رای شورای شهر اتفاق خوبی افتاد و به مجتمع تبدیل شد.

وی گفت : چالوس از نظر فضای ورزشی و تفریحی و فضای سبز جای کار دارد ، خانه جوانان تجهیز شد و فضایی برای استفاده جوانان از زمین فوتبال و والیبال و زمین بازی کودکان  و فضای سبز ایجاد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه