English

بارندگی در ارتفاعات شرقی و مرکزی هرمزگان

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان با اشاره به اینکه احتمال بارش پراکنده در ارتفاعات مرکزی و شرقی نیز دور از انتظار نیست، گفت: در مناطق دریایی، وزش بادهای سطحی پیش بینی می شود.

بارندگی در ارتفاعات شرقی و مرکزی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، کیانوش عارفی معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان گفت: طی امروز در ساعات صبح در سواحل و جزایر مه صبحگاهی و در طول روز ابرناکی و غبارمحلی پیش بینی می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در مناطق مرتفع و مستعد استان، به ویژه ارتفاعات شمالی و غربی، در ساعات بعدازظهر رگبار باران و رعد وبرق و افزایش لحظه ای سرعت باد  مورد انتظار است.

عارفی عنوان کرد: توصیه می شود با توجه به احتمال سیلابی شدن رودخانه های فصلی،  از تردد در حاشیه رودخانه ها خودداری شود.

وی با اشاره به اینکه  احتمال بارش پراکنده در ارتفاعات مرکزی و شرقی نیز دور از انتظار نیست، افزود: در مناطق دریایی، وزش بادهای سطحی پیش بینی می شود.

عارفی خاطرنشان کرد: تردد شناورهای سبک و صیادی با احتیاط و تردد سایر شناورها امکان پذیر است.

وی همچنین در ادامه مطلب گفت: از لحاظ دمایی تا اوایل هفته آینده به تدریج افزایش 1 تا 3 درجه ای دما در غالب نقاط استان پیش بینی می شود.

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان در پایان اضافه کرد: طی روزهای یکشنبه نهم و دوشنبه دهم شهریورماه در مناطق شرقی و برخی مناطق شمالی استان، افزایش سرعت وزش بادهای شمال شرقی پیش بینی می شود. احتمال بروز گرد وغبار طی این مدت دور از انتظار نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه