English

پرهیز از تردد در حاشیه رودخانه های فصلی

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان گفت: توصیه می شود با توجه به احتمال سیلابی شدن رودخانه های فصلی از تردد در حاشیه رودخانه ها خودداری شود.

پرهیز از تردد در حاشیه رودخانه های فصلی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، کیانوش عارفی معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان گفت: طی امروز در برخی نقاط استان ناپایداری وضعیت جوی و دریایی پیش بینی می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود:باتاثیر سامانه ی مونسونی، وزش بادهای نسبتا شدید جنوب شرقی (با شدت کمتر در مقایسه با روز گذشته)در مناطق دریایی تداوم خواهد داشت، طی ساعات شب از میزان شدت بادها در شرق تنگه هرمز کاسته خواهد شدلکن مناطق غربی تنگه هرمز و جزایر خلیج فارس تا صبح پنجشنبه متلاطم خواهد بود.توصیه می شود شناورهای سبک از ترددهای دریایی خودداری کنند.

عارفی عنوان کرد :بارش های مونسونی طی امروز و فردا در جنوب شرق کشور تقویت خواهد شد که شدت بارش در استان کرمان خواهد بود.

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان گفت: در مناطق مرتفع استان هرمزگان از جمله حاجی آباد و بشاگرد در ساعات بعدازظهر رگبار پراکنده باران و رعد وبرق و افزایش لحظه ای سرعت باد مورد انتظار است.

وی عنوان کرد: توصیه می شود با توجه به احتمال سیلابی شدن رودخانه های فصلی از تردد در حاشیه رودخانه ها خودداری شود.

عارفی خاطرنشان کرد:احتمال تاثیرات پراکنده سامانه مونسونی در ارتفاعات مرکزی و غربی نیز تا روزهای پایانی هفته جاری پیش بینی می شود.

وی در پایان اضافه کرد: از لحاظ دمایی، از فردا تا اوایل هفته آینده افزایش نسبی 1 تا 3 درجه ای دما در غالب نقاط استان پیش بینی می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه