English

هاشم امینی خبر داد:

اجرای آزمایشی طرح "کیو آر کد" در شرکت آبفای استان اصفهان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان از اجرای طرح QR CODE (کیو آر کد) یا رمزینه پاسخ سریع به صورت آزمایشی در آبفای استان اصفهان خبر داد.

اجرای آزمایشی طرح "کیو آر کد" در شرکت آبفای استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، هاشم امینی گفت: به منظور دسترسی سریع مشترکین شرکت آبفا به صفحه مجازی ارائه خدمات، طرح QR CODE  (کیو آر کد) از ابتدای شهریورماه امسال به صورت آزمایشی در آبفای استان اصفهان اجرا می شود.

وی بیان داشت: طرح QR CODE  (کیو آر کد)  در شهرهای تحت پوشش مناطق خودگردان شهرضا و برخوار و همچنین منطقه خانه اصفهان در آبفای منطقه 5 شهر اصفهان به اجرا در می آید.

این مقام مسئول افزود: در اجرای این طرح یک پلاک یا برچسب که نقش رمزینه (کد) بر روی آن حک شده است در اختیار مشترک قرار می گیرد تا در محلی مناسب که به راحتی قابل رویت باشد، داخل منزل نصب کند.

وی گفت: مشترکین دارای گوشی تلفن همراه هوشمند می توانند پس از اتصال به اینترنت و اسکن این برچسب، بدون نیاز به وارد کردن نشانی اینترنتی، وارد صفحه مجازی ارائه خدمات پرتال شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان شده و هرکدام از خدمات 23 گانه مورد نیاز خود را ثبت و دریافت کنند.

امینی افزود: استفاده از QR CODE  (کیو آر کد) یکی از روش های نوین و کاربردی ارائه خدمات در دنیا به شمار می رود که در عین حال می تواند در خدمت آموزش و اطلاع رسانی به شهروندان نیز قرار گیرد.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان ابراز امیدواری کرد: پس از استخراج و جمع بندی اجرای طرح QR CODE  ( کیو آر کد ) در شهرهای تحت پوشش مناطق خودگردان شهرضا و برخوار و همچنین منطقه خانه اصفهان در آبفای منطقه 5 شهر اصفهان، بتوان این طرح را در تمام شهرها و روستاهای تحت پوشش این شرکت اجرا کرد.

به گزارش موج، در حال حاضر یک میلیون و 160 هزار مشترک در 93 شهر و 234 هزار مشترک در 951 روستا تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه