English

مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان خبر داد:

بهره برداری از ۷ تصفیه خانه فاضلاب در استان اصفهان طی ۱۰ سال گذشته

مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان از احداث و بهره برداری از 7 تصفیه خانه فاضلاب در استان طی 10 سال گذشته از سوی شرکت آبفا استان اصفهان خبر داد.

بهره برداری از 7 تصفیه خانه فاضلاب در استان اصفهان طی 10 سال گذشته

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، هاشم امینی گفت: 7 تصفیه خانه فاضلاب در شهرهای خوانسار، نجف آباد، هرند، اژیه، داران، بویین، سده و ورنامخواست با اعتباری بالغ بر 105 میلیارد تومان در 10 سال گذشته در مدار بهره برداری قرار گرفته است.

وی افزود: همچنین دو پکیج فاضلاب مسکن مهر نیز در شهرهای نطنز و فریدونشهر با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار گرفت.

هاشم امینی با بیان اینکه در سال های اخیر احداث تصفیه خانه فاضلاب در شهرهای تیران و چادگان عملیاتی شده است، عنوان کرد: در سال گذشته فاز توسعه ای تصفیه خانه فولادشهر اجرایی شد این درحالیست که هم اکنون  احداث تصفیه خانه فاضلاب در شهرهای چادگان و نطنز و فاز توسعه تصفیه خانه فاضلاب فولادشهر به پیشرفت فیزیکی 40 درصد رسیده است.

این مقام مسئول به احداث دیگر تاسیسات فاضلاب در استان پرداخت و تصریح کرد: در دهه اخیر احداث ایستگاه پمپاژ در منطقه حصه، دارک، جنوب شرق اصفهان، شهر اژیه، محله صفاییه مبارکه،کرکوند، محله دهنو مبارکه و محله سورچه و سیاهبوم مبارکه احداث و در مدار بهره برداری قرار گرفت و 4 ایستگاه پمپاژ نیز در شهرهای زیباشهر و دیزیچه و تصفیه خانه فاضلاب مبارکه و صفاییه با بیش از 80  درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه استان اصفهان در کشور بیشترین تصفیه خانه های فاضلاب را در مدار بهره برداری دارد  اظهار داشت: استان اصفهان با داشتن 26 تصفیه خانه فاضلاب شهری و دو روستایی، بیشترین تعداد تصفیه خانه را در کشور به خود اختصاص داده است.

مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان گفت: ظرفیت بهره برداری از تصفیه خانه های فاضلاب در سطح استان 778 هزار متر مکعب در شبانه روز می باشد که در حال حاضر روزانه 482 هزار و 893 مترمکعب فاضلاب جمع آوری و به تصفیه خانه های فاضلاب منتقل می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه