English

رزمایش همدلی اهدا سلامت در قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قم

مسئول کارگروه سلامت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قم از اجرای رزمایش همدلی با عنوان اهداء سلامت با هدف جمع آوری تجهیزات و لوازم پزشکی از جمله تخت، عینک، عصا و... برای اهدا به بیماران نیازمند خبر داد.

رزمایش همدلی اهدا سلامت در قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت الاسلام محمد مسعود مهدیان نیا مسئول کارگروه سلامت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قم ، امروز با اشاره به اینکه  قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان قم با هدف لبیک به فرمان مقام معظم رهبری جهت استمرار کمک‌های مومنانه در ماه‌های محرم و صفر رزمایش متفاوتی را آغاز کرده‌است، اظهار کرد: این رزمایش به منظور کمک به نیازمندان مناطق محروم برای خرید لوازم پزشکی از جمله عصا، ویلچر، تخت، عینک و... آغاز شده است.

وی ادامه داد: با توجه به هزینه‌های بالای این اقلام، در رزمایش همدلی اهدای سلامت سعی می‌شود تا گوشه‌ای از مشکلات و دردهای بیماران و خانواده‌های آنان را با تامین تجهیزات پزشکی موردنیازشان تسکین دهیم.

مسئول کارگروه سلامت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قم ضمن دعوت از همه مومنین و مردم عزیز برای مشارکت در این طرح با اهدای تجهیزات پزشکی بلا استفاده خود، خاطرنشان کرد: این طرح تا 15 شهریور ماه ادامه دارد و مردم شریف قم می‌توانند جهت تحویل اقلام بلااستفاده خود با شماره تلفن  09930379212 تماس بگیرند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه