English

بیانیه سپاه قم به مناسبت روز خبرنگار

سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) با انتشار بیانیه‌ای روز خبرنگار را به فعالان این عرصه تبریک گفت.

بیانیه سپاه قم به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش خبرگزاری موج قم، متن بیانیه سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درود بر آنان که حرمت قلم و دانستن را گرامی می دارند و قدرت تفکر،اندیشه، توان نوشتن و مجال گفتن را جز در مسیر حق و حقیقت به کار نمی گیرند.

17 مرداد روز پاسداشت تلاش بی‌وقفه انسان‌های آگاهی است که با سلاح قلم در سرزمین آگاهی قدم می‌زنند. خبرنگاران از آن رو که حق‌جومی باشند شایسته تکریم و تحسین هستند.

خبرنگاران کسانی هستند که قلم را سلاح و رسانه را سنگر دفاع از استقلال، آزادی و مقابله با زرمندان و زورمندان بریده از انسانیت و قدرت‌های سلطه ‌گر جهانی قرار داده اند.

این روز، یادآور اراده عمل مجاهدانه مردان و زنانی است که برای بازگویی حقیقت و انعکاس واقعیت، پرچم رسالت اطلاع رسانی را بر دوش گرفته و چراغ راه جامعه خویش گشته اند .

این قشر فرهیخته به پاس حرمت و ارزش و اهمیت والای کار خبر و پیام رسانی، همواره از شأن و منزلت رفیعی در نزد افکار عمومی برخوردارند.

سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم‌ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران عرصه رسانه به ویژه خبرنگار شهید محمود صارمی، فرا رسیدن روز خبرنگار را که با عید سعید غدیر مصادف گشته است، به تمامی فعالان این عرصه تبریک عرض کرده؛  توفیق و سربلندی روز افزون شما عزیزان  را در انجام رسالت کاری و توسعه و شکوفایی میهن اسلامی را از درگاه خداوند منان مسالت دارد .

روزتان مبارک

سپاه امام علی بن ابی طالب (علیه السلام)

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه