English

سرهنگ حسن نوری خبرداد:

توزیع بیش از هزار ۵۰۰ بسته معیشتی در پارس آباد

فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد گفت:هزار 550 بسته معیشتی و حمایتی در طرح رزمایش کمک مومنانه در سطح شهرستان پارس آباد توزیع شده است

توزیع بیش از هزار 500 بسته معیشتی در پارس آباد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سرهنگ حسن نوری فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد در آیین تجلیل از خبرنگاران این شهرستان از ذبح بیش از ۱۰۰ راس گوسفند در عید قربان و توزیع گوشت آنها بین نیازمندان منطقه خبر داد و افزود: مردم خیّر و نوع دوست با تلاش بسیجیان این شهرستان در رزمایش همدلی و کمک مومنانه، با جمع آوری کمک و بسته های معیشتی، به یاری نیازمندان و آسیب دیدگان بیماری کرونا شتافتند.

وی از خبرنگاران به عنوان چشمان تیزبین  جامعه یاد کرد و ادامه داد: امیدآفرینی و افزایش تاب آوری در کنار نقد سازنده و روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه در نهایت صحت و دقت از رسالت و وظایف اصحاب رسانه است.

فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد با بیان اینکه خبرنگاران به عنوان کنش گران مطالبه گر، نقش زیادی در رشد و بالندگی کشور دارند گفت: در برگزاری این نشست‌ها با خبرنگاران و اصحاب رسانه موجب تعامل بیشتر در سطح شهرستان شده و از آن می‌توان بعنوان یک ظرفیت در جهت  توسعه جامعه استفاده کرد.

نوری انتقاد سازنده و منصفانه و به دور از حب و بغض را از وظایف ذاتی خبرنگاران دانست و گفت: انتقاد پذیری مدیران دستگاه ها در برابر نقدهای رسانه ها، تهدیدها را به فرصت تبدیل می کند.

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل،  در این مراسم تعدادی از خبرنگاران به بیان دغدغه ها و مشکلات این حرفه پرداختند و در پایان فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد با اهدای لوح و هدیه از خبرنگاران حاضر در این نشست تجلیل کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه