English

برنامه های فرمانداری یزد در روزهای آغازین هفته دولت

فرمانداری یزد به مناسبت هفته دولت دیدار با امام جمعه شاهدیه و بازدید از کوره های آجر پزی همچنین دیدار مردمی، جلسه شورای مسکن شهرستان یزد و نشست خبری را به مناسبت هفته دولت برگزار کرد.

برنامه های فرمانداری یزد در روزهای آغازین هفته دولت

به گزارش خبرگزاری موج یزد، به مناسبت هفته دولت سید محمد رستگاری  فرماندار شهرستان یزد  به همراه علیرضا جدیدی، سید علی حسینی منش و محمد جواد آقایی معاونین سیاسی، امنیتی و اجتماعی، برنامه ریزی و توسعه و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری یزد ،شهردار یزد و رییس و اعضای شورای شهر شاهدیه و رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه یک یزد با حجت الاسلام دهقان نیری امام جمعه شاهدیه  دیدار و گفتگو کردند.

وی همچنین به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، معاون برنامه ریزی وتوسعه فرمانداری،بخشدار مرکزی یزد وبرخی از مسئولین مربوطه از کوره های آجر پزی فشاری شهر یزد بازدید کرد.

گفتنی است: برنامه ملاقات مردمی فرماندار شهرستان یزد با اهالی روستاها و شهروندان این شهرستان به صورت چهره به چهره و با رعایت پروتکل های بهداشتی  در محل فرمانداری برگزار شد.

مراجعان مسائل ومشکلات خود را با فرماندار و معاونین فرمانداری در میان گذاشته وخواستار رسیدگی و رفع مشکلات خود شدند که  پس از بررسی و کارشناسی های لازم در خصوص موضوعات مطروحه، دستورات لازم را برای رسیدگی به مراجع ذیربط صادر می شود.

همچنین لازم به ذکر است؛ برنامه ملاقات مردمی فرماندار شهرستان یزد با شهروندان هر هفته روزهای یک شنبه  از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ ظهر در محل فرمانداری  برگزار می گردد که شهروندان محترم میتوانند به منظور صحبت نمودن و بیان خواسته ها و مسائل و مشکلات خود در زمان اعلام شده به فرمانداری شهرستان یزد مراجعه نمایند.

همچنین فرمانداری یزد در جلسه شورای مسکن شهرستان یزد آخرین وضعیت زمین های اختصاص یافته در شهرستان یزد به منظور اجرای طرح اقدام ملی مسکن بررسی و گزارشی از آخرین وضعیت تامین خدمات زیربنایی توسط دستگاه های خدمت رسان و  بند۱و۳مصوبه اولین جلسه شورای مسکن شهرستان یزد توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ارائه شدو پس از بحث وتبادل نظر در خصوص مسائل مطرح شده تصمیمات لازم اتخاذ شد.

بهره برداری92 پروژه به مناسبت هفته دولت در شهرستان یزد

سید محمد رستگاری به مناسبت هفته دولت در نشست خبری از بهره برداری ۹۲ پروژه با صرف ۶۸۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان یزد خبر داد و گفت: ۲۸ پروژه از این تعداد خیری و ۱۱ پروژه هم مشارکتی است.

فرماندار یزد به بازدیدهای انجام شده از صنوف برای رعایت پروتکل های بهداشتی هم اشاره کرد و گفت: امسال هفت هزارو ۲۰۰ تذکر ارائه شد و ۱۲۱۵ واحد صنفی متخلف هم پلمب گردید.

رستگاری بیان کرد: به ۶۷ دستگاه دولتی و ۳۲ بانک سر زدیم و ۳۲۰۵ بازدید مشترک از واحد های تجاری هم انجام شد.

وی ساماندهی اتباع را به معنای به رسمیت شناختن حقوق قانونی اتباع مجاز اعلام کرد و افزود: در قالب این طرح با اتباع غیرمجاز به صورت جدی برخورد می شود و آنها را از یزد طرح می کنیم.

وی با اشاره به اینکه طرح کوتاه مدت ساماندهی اتباع خارجی تا پایان سال به نتیجه می رسد اما طرح های میان مدت و بلند مدت آن زمان بر است، تاکید کرد: این طرح در برخی محلات یزد در حال اجراست و اتباع غیرمجاز ساکن در آنها در حال شناسایی هستند که محور اصلی آن خالی کردن خانه های این محلات از اتباع غیرمجاز است.

رستگاری یکی از اقدامات مهم را طرد اتباع خارجی غیرمجاز شاغل در کوره های یزد اعلام کرد و گفت: صاحبان این کوره‌ها از ارائه خدمات محروم می شوند.

فرماندار یزد از اجرای طرح پیشگیری و کاهش سرقت در یزد هم خبر داد و گفت: در این زمینه ۶ دوربین فعال در شهر نصب شده و ۱۲۰ دوربین دیگر هم در حال نصب است.

به گفته رستگاری در زارچ هم ۱۹ دوربین نصب شده ضمن آنکه شهرداری ۲۹ دوربین و میراث فرهنگی هم ۲۲ دوربین در بافت قدیم نصب کرده اند.

لازم به ذکر است: فرماندار شهرستان یزد طی پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنــر فرارسیدن هفته دولت را به همه دولتمردان و خانواده بزرگ دولت جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد در این پیام  آمده است: هفته اول شهریور، که با نام و یاد شهیدان والا مقام"رجایی" و " باهنر" به نام هفته دولت نامگذاری شده، نماد وحدت مردم و دولت، یادگار ارزشمند تلاش فرزندان انقلاب ویادآور ماندگاری بزرگ مردانی است که خدمتگزاری بی ادعا؛ سیره، منش و روش آنان بود.

آری بی شک تمام مسئولان و مدیران می باید با تأسی از ویژگی های والای اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر، آنان را الگوی همیشگی خود قرار داده و با بهره گیری از رفتار این شهیدان عزیز و تلاش و کوشش در راه تعالی میهن اسلامی،  گام برداشته و زمینه های رشد و پیشرفت روزافزون کشور را در بخش های مختلف به ویژه حیطه علم و دانش و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراهم آورند.

بدینوسیله ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهیدان والامقام، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان  بویژه مدیران و کارمندان خدوم و متعهد ، و کارگزاران دولت در شهرستان یزدتبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای اعتلا بخشی به فرهنگ پایداری وصیانت از ارزش های انقلاب، ازدرگاه خداوند متعال مسئلت مینمایم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه