English

فرماندار یزد؛

اعتماد، مهم ترین سرمایه مجموعه شرکت ملی پست است

فرماندار یزد گفت: مردم به واسطه امانت داری و حفاظت از مرسولات مختلف و انجام درست و سریع خدمات، به پست اعتماد بالایی دارند و این اعتماد، مهم ترین سرمایه مجموعه شرکت ملی پست به حساب می آید.

اعتماد، مهم ترین سرمایه مجموعه شرکت ملی پست است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سید محمد رستگاری فرماندار شهرستان یزد در دیدار مدیر کل پست استان یزد با فرماندار، شرکت ملی پست و پست استان یزد را یکی از ارکان مهم و حساس کشور و استان دانست و گفت: پست  می تواند در راستای خدمت به مردم و تعامل با ادارات و نهادها خدمات مناسب را به مردم عزیز کشورمان ارائه دهد و نقش مهمی را در کاهش تردد و هزینه های همشهریان ایفا نماید.

رستگاری افزود:رسالت پست از اهمیت بالایی در تحولات اقتصادی، صنعتی و حتی فرهنگی برخوردار است که با استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی، تسلط خود را بر ارکان جامعه به اثبات رسانده است.

وی امانت داری را از بارزترین صفات نیکوی کارکنان این نهاد برشمرد و افزود: مردم به واسطه امانت داری و حفاظت از مرسولات مختلف و انجام درست و سریع خدمات، به پست اعتماد بالایی دارند و این اعتماد، مهم ترین سرمایه مجموعه شرکت ملی پست به حساب می آید.

رحمانی پور مدیر کل پست استان یزد نیز ضمن ارائه گزارشی از وضعیت کلی پست استان یزد ، بیان نمود: در نظر است با ارائه سرویس های نوین در راستای خدمت به مردم گامهای موثرتری را برداریم و امید است بتوانیم با مساعدت و همفکری مسئولین محترم استان بیش از گذشته در توسعه اقتصادی جهان شهر یزد گام برداریم.

وی به نقش اعتبارات دولتی در تعمیر و تجهیز واحدهای پستی اشاره و از فرماندار خواست بودجه لازم به دفاتر پستی شهر یزد اختصاص تا خدمات پستی در فضای اداری مناسب و در خور شان مردم، ارائه و این اداره کل نیز بتواند نقش خود را به خوبی ایفا کند.

سید محمد رستگاری آمادگی فرمانداری یزد را جهت هرگونه کمک و همکاری با اداره کل پست استان یزد اعلام نمود و افزود: فرمانداری تمام سعی و تلاش خود را در خصوص تخصیص اعتبارات استانی به پست استان در حد توان و در چارچوب مقررات به کار خواهد گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی