English

فرماندار یزد مشکلات درمان و معیشت بازنشستگان تامین اجتماعی را بررسی کرد

نشست فرمانداریزد با مدیر درمان تامین اجتماعی استان وجمعی از اعضای کانون کارگران بازنشسته شهرستان یزد به منظور بررسی مشکلات بازنشستگان و مستمری بگیران برگزار شد.

فرماندار یزد مشکلات درمان و معیشت بازنشستگان تامین اجتماعی را بررسی کرد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، این جلسه نشست  با حضور سید محمد رستگاری فرماندار یزد محمد حسین توحیدی فر مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد و جمعی از اعضای کانون کارگران بازنشسته شهرستان یزد برگزار گردید و مشکلات بازنشستگان و مستمری بگیران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ابتدا  این نشست ابوالقاسم میرحسینی زاده رئیس کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیران شهرستان یزد در ارتباط با مشکلات درمان و معیشت، ساخت و ساز بیمارستان سرطان و کلینیک دندانپزشکی تامین اجتماعی، لزوم تسریع در افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران، افزایش وام تخصیصی قرض الحسنه به بازنشستگان و مستمری بگیران، عدم بهره مندی جمعی از بازنشستگان و مستمری بگیران از سهام عدالت، تبعیض در صندوقهای بازنشستگان در رابط با اختلاف حقوق و مزایای جانبی مباحثی را مطرح نمود .

 در ادامه دیگر اعضای هیئت مدیره کانون نیز نقطه  نظرات خود را در مورد مسایل مطروحه بیان و  همراهی و همکاری دولتمردان و مسئولین را در جهت پیشبرد اهداف کانون و خدمت به جامعه هدف درخواست نمودند.

سپس محمد حسین توحیدی فر مدیریت درمان تامین اجتماعی استان در رابطه با مشکلات ساخت و ساز بیمارستان سرطان و عدم اختصاص بودجه، توضیحاتی را ارائه نمود .

 سپس پیرامون ساخت کلنیک دندانپزشکی  وپیگیری، تملک و ساخت درمانگاه قائمیه توضیحاتی را ارائه، و خواستار مساعدت و همراهی فرماندار و مسئولین استانی و شهرستان بخصوص میراث فرهنگی شهرستان  جهت تسریع در امور فوق شد

در ادامه سید محمد رستگاری فرماندار شهرستان یزد با اذعان به مشکلات مطرح شده قول مساعد داد که مراتب را به مسئولین ذیربط استانی و کشوری منعکس و نتیجه را به کانون کارگران بازنشسته شهرستان یزد اعلام نماید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه