English

فرماندار یزد؛

تقسیط بیمه اصناف متضرر از کرونا تا پایان سال

فرماندار یزد به اصناف استان یزد قول هرگونه همکاری را داد و افزود: در بین مدیران کل ادارات هم این رویکرد تعامل برای رفع مشکلات ناشی از بحران کرونا وجود دارد.

تقسیط بیمه اصناف متضرر از کرونا تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سید محمد رستگاری فرماندار یزد در دومین جلسه کارگروه نظارت و رسیدگی به مسائل و مشکلات بیمه ای اصناف یزد گفت: پیروی جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی که در استانداری تشکیل شده مقرر شد کارگروهی در فرمانداری تشکیل شود و موضوعات مرتبط با اصناف به صورت تخصصی پیگیری شوند.

رستگاری بیان کرد: در این خصوص چندین جلسه تاکنون برگزار شده و مقرر شد با مدیران کل ادارات جلساتی داشته باشیم تا مسائل به صورت جزئی و ریز بررسی شود تا انتظاراتی که از ادارات وجود دارد و همچنین پیگیری مصوبات کشوری که ابلاغ شده پیگیری و نظارت شود.

وی در خصوص کنترل بیماری کرونا در استان یزد عنوان کرد: همکاری بسیار خوب ادارات و اصناف را در موضوع کنترل و مهار بیماری کرونا شاهد بودیم و خوشبختانه در بحث کنترل شیوع بیماری کرونا موفق بودیم همانطور که در صحبت های تلفنی ریاست محترم جمهور هم با استاندار یزد هم به این موضوع اشاره شد.

فرماندار یزد به اصناف استان قول هرگونه همکاری را  داد و افزود: در بین مدیران کل ادارات هم این رویکرد تعامل برای رفع مشکلات ناشی از بحران  کرونا وجود دارد.

در ادامه این نشست مجید درویشی مدیر کل سازمان تامین اجتماعی استان یزد گفت: سازمان تامین اجتماعی یک سازمان بیمه گر است و یک نهادی است عمومی غیردولتی که از بودجه عمومی دولتی استفاده نمی‌کند و از محل منابع حق بیمه ای که دارد باید تعهدات خودش را انجام دهد.

وی افزود: طبیعتا تمام فعالیت های این سازمان بر اساس محاسبات بیمه ای قانونی باید انجام شود و اگر قرار است کمک دولتی شود باید منابع آن مشخص شود تا ما هم بتوانیم به سایر نهادها کمک رسانی کنیم.  

درویشی اظهار داشت: در حال حاضر ۵۰ درصد جمعیت کشور به عبارتی حدود ۴۴ میلیون نفر از جمعیت کشور تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی  هستند که این عدد در استان یزد از جمعیت یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفری این استان بالغ بر  ۹۰۰ هزار نفر است.

وی گفت: این تعداد بیمه شده نشانگر آن است که اگر سازمان ما با حسابرسی دقیق حرکت نکند طبیعی است که بیمه شونده ها که قرار است از ما تعهدات را دریافت کنند دچار مشکل خواهند شد.

مدیر کل تامین اجتماعی استان یزد گفت: این سازمان وظیفه خود می داند که همه مشکلات را باهم بنگرد البته این به معنای پاسخ منفی درمورد کمک رسانی و امداد به سایر نهادها نیست و تا جایی که قانون به ما اجازه دهد در کنار اصناف خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی