English

سعید ناجی در شورای آموزش و پرورش هرمزگان مطرح کرد؛

آموزش و پرورش هرمزگان نیازمند نگاه ویژه وزارت است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با تاکید به تأمین فضاهای آموزشی ایمن در استان، گفت: آموزش و پرورش با پیشرفت ها و نتایج درخشان آموزشی نیازمند عنایت ویژه وزارت و مستحق نگاه ویژه همه مسئولان است.

آموزش و پرورش هرمزگان نیازمند نگاه ویژه وزارت است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سعید ناجی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، در جلسه شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: شورای آموزش و پرورش هرمزگان تلاش خوبی در راستای تحقق اهداف آموزشی و پرورشی دستگاه تعلیم و تربیت استان صورت داده است.

وی افزود: کارنامه دولت تدبیر و امید در زمینه آموزش دانش آموزان استان هرمزگان بسیار خوب و درخشان بوده است بطوری که صعود شش پله ای رتبه استان در درصد قبولی دروس نهائی پایه دوازدهم نسبت به ابتدای شروع این دولت، نشانگر همراهی خوب دستگاهها و ارگانها با این نهاد مهم جامعه است.

ناجی ادامه داد: تأمین امکانات فیزیکی و سخت‌افزار برای تحقق اهداف آموزش و پرورش در شرایط سخت تحریم و منابع اقتصادی، قدم های موثری در راستای کیفیت بخشی به آموزش و کسب این پیشرفت بوده که با همکاری و تعامل سازنده شورای آموزش و پرورش میسر شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: در تأمین فضاهای آموزشی ایمن باید تلاش بیشتری کرد تا بتوان با افزایش مدارس، کاهش تراکم جمعیتی را در کلاس های درس شاهد باشیم و پراکندگی استان هرمزگان مبتنی بر فرهنگ های مختلف باید به گونه ای برنامه ریزی شود تا با استفاده از ظرفیت های موجود آن مناطق، مسیر پیشرفت و تعالی جامعه را فراهم آوریم.

ناجی خاطر نشان کرد: در همتی که از جانب دستگاههای اجرائی و نهادها ی استان سراغ داریم، مطمئنا آموزش و پرورش به سلامت از این دوره پرمخاطره و سخت شیوع کرونا عبور خواهد کرد و آموزش و پرورش استان با پیشرفت ها و نتایج درخشان آموزشی نیازمند عنایت ویژه وزارت و مستحق نگاه ویژه همه مسئولین است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه