English

سعید ناجی تاکید کرد؛

طرح های اجتماعی و فرهنگی باید متناسب با نیازهای مردم باشد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: عملکرد مدیران حوزه های فرهنگی و اجتماعی استان در میزان استفاده از اعتبارات و ظرفیت های ملی، استانی و بخش خصوصی ارزیابی می شود.

طرح های اجتماعی و فرهنگی باید متناسب با نیازهای مردم باشد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سعید ناجی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان، در جمع خبرنگاران، افزود: در این کارگروه ارائه طرح و برنامه از سوی دستگاه های زیر مجموعه ضروری است اما باید دقت کرد این طرح و برنامه ها متناسب با نیاز مردم استان باشد.

وی با اشاره به اینکه طرح های اجتماعی و فرهنگی باید متناسب با نیازهای مردم باشد، تاکید کرد: طرح های حوزه اجتماعی و فرهنگی باید موجب کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه شود که این امر بر عهده دستگاه های متولی  است که در طرح های مجموعه خود علاوه بر در نظر گرفتن نیازهای مناطق مختلف استان، زمینه کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه را نیز فراهم سازند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان ، خاطرنشان کرد: افتتاح پروژه های  ورزشی و فرهنگی هر چند کوچک در مناطق روستایی استان علاوه بر ایجاد شور و نشاط در جوانان آن منطقه، موجب کاهش آسیب های اجتماعی خواهد شد.

ناجی در ادامه افزود: باید بتوان از ظرفیت بخش خصوصی، قانون بودجه و اعتبارات متمرکز ملی در بر طرف سازی نیازهای مردم در حوزه های مختلف اجتماعی و فرهنگی استفاده کرد.

وی بر هماهنگی و همسازی دستگاه های اجتماعی و فرهنگی زیر مجموعه این کارگروه تاکید و عنوان کرد: باید تمامی دستگاه های متولی در ارائه طرح و برنامه متناسب با نیازهای مردم استان هماهنگ باشند و با ارائه طرح مشترک بتوانند  نیاز مناطق مختلف هرمزگان را برطرف سازند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه