English

مدیرمنطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خبر داد:

افتتاح پارکینگ طبقاتی عسکریه در آینده ای نزدیک

مدیرمنطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از افتتاح پارکینگ طبقاتی عسکریه در آینده ای نزدیک خبر داد.

افتتاح پارکینگ طبقاتی عسکریه در آینده ای نزدیک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حمید شهبازی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: افتتاح پارکینگ طبقاتی بیمارستان عسکریه باعث روان سازی ترافیک در خیابان عسکریه  می شود و همچنین معضل ترافیک در این خیابان نیز مرتفع می گردد.

وی با اشاره به 230 میلیارد ریال پروژه مهم منطقه‌ای گفت:در سال جاری  ۱۲۰ میلیارد ریال پروژه منطقه‌ای و ۲۲۰ میلیارد ریال سایر پروژه‌های عمرانی در منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان  اجرا می‌شود.

این مقام مسئول شهری در خصوص بودجه منطقه 10 افزود: امسال بودجه منطقه 10 شهرداری اصفهان  ۱۵۰ میلیارد تومان است که در سال گذشته ۱۱۰ میلیارد تومان بوده است و با افزایش بودجه اجرای پروژه‌های عمرانی در این منطقه افزایش یافته است.

شهبازی با اشاره باینکه منطقه ۱۰ یکی از مناطق مهم و اثرگذار دراصفهان است، اضافه کرد: این منطقه با دو هزار و ۲۰۰ هکتار و 220 هزار نفر جمعیت یکی از مناطق پویا با تنوع قومیتی در شهر اصفهان است.

وی بیان داشت: افزایش سرمایه اجتماعی در منطقه 10شهرداری اصفهان همیشه مورد توجه بوده که در این راستا با گروه‌های تأثیرگذار و معتمدان محلات جلسات فراوانی برگزار شده است.

مدیرمنطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: از مهمترین پروژه‌های عمرانی در این منطقه می توان به توسعه خط دو قطار شهری با تملک و آزادسازی سه ایستگاه قطار شهری و حلقه حفاظتی اشاره کرد.

وی ادامه داد: پروژه‌های متعدد عمرانی، خدماتی، فرهنگی و شهرسازی در منطقه 10 شهرداری اصفهان در حال اجراست که انجام این پروژه‌های مشارکتی و حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی منجر به توسعه پایدار در این منطقه می شود.

این مقام مسئول در خصوص شهرک سلامت نیز بیان داشت: شهرک سلامت اصفهان یک پروژه مهم مشارکتی در منطقه 10 شهرداری اصفهان محسوب می شود که تاکنون 2 هزار میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است.

شهبازی افزود: شهرک سلامت می‌تواند بخشی از مشکلات مجتمع‌های پزشکی در مرکز شهر اصفهان  را حل کند.

مدیرمنطقه ۱۰ شهرداری اصفهان بیان داشت: باتوجه به اینکه منطقه 10 اصفهان در مجاورت اتوبان شهید آقابابایی، بزرگراه چمران و اردستانی قرار گرفته است فرصت خوبی برای مشارکت سرمایه گذاران در این منطقه است تا برای اجرای پروژه‌های شاخص در منطقه 10 شهرداری اصفهان سرمایه گذاری کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه