English

حمید شهبازی خبر داد:

منطقه ۱۰ برند سرمایه‌گذاری شهر اصفهان می‌شود

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان بیان کرد: منطقه ۱۰ برند سرمایه‌گذاری شهر اصفهان می‌شود.

منطقه ۱۰ برند سرمایه‌گذاری شهر اصفهان می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حمید شهبازی با اشاره به  اجرای ۱۰ پروژه مشارکتی کوچک و بزرگ در این منطقه گفت:  منطقه 10 شهرداری اصفهان برند سرمایه گذاری شهر شناخته شده به طوری که سال گذشته شاهد حدود ۴۰۰ درصد رشد سرمایه‌گذاری و مشارکت در اجرای پروژه‌های مختلف بودیم.

وی اظهار کرد:با توجه به وجود ظرفیت‌های بالقوه برای سرمایه گذاری در این منطقه، حضور و مشارکت سرمایه گذاران رشد و توسعه را به همراه خواهد داشت.

این مقام مسئول افزود: منطقه ۱۰ یکی از مناطق مهم و شاخص شهر اصفهان به شمار می‌رود که رویکرد توجه به پروژه‌های بخش خصوصی و مشارکتی را دنبال می‌کند.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تصریح کرد: با توجه به اینکه جذب مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاری آنها در حوزه اقتصادی شهر مورد تاکید مدیران شهری بوده است، در صدد برآمدیم تا از این ظرفیت نهایت استفاده را برای توسعه پایدار و ایجاد ثروت در منطقه ۱۰ داشته باشیم.

وی با اشاره به پروژه‌های مشارکتی فعال در منطقه ۱۰، گفت: این منطقه با وجود ظرفیت‌های مناسب و مطلوب خود به عنوان برند سرمایه گذاری شهر اصفهان شناخته شده است به طوری که سال گذشته حدود ۴۰۰ درصد رشد سرمایه گذاری و مشارکت در اجرای پروژه‌های مختلف را در این منطقه شاهد بودیم.

شهبازی با بیان اینکه منطقه ۱۰ به عنوان یک منطقه امن برای سرمایه‌گذاری همراهی و تعامل خوبی با سرمایه گذاران به ویژه در زمینه اقتصاد شهری دارد، ادامه داد: در حال حاضر ۱۰ پروژه مشارکتی در این منطقه در حال اجرا است که پس از بهره‌برداری نقش مهم و اثرگذاری در ارتقا زندگی شهروندان خواهد داشت.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از شهرک سلامت به عنوان یکی از پروژه‌های مهم مشارکتی این منطقه یاد کرد و گفت: این پروژه می‌تواند نقش مهمی در توسعه سلامت پایدار شهر و استان اصفهان همچنین جذب توریست سلامت به ویژه از کشورهای حاشیه خلیج فارس و آسیای میانه داشته باشد.

وی با اشاره به پروژه مشارکتی پارکینگ بیمارستان عسگریه، اظهار کرد: اجرای این پروژه که با هدف کاهش ترافیک خیابان عسگریه انجام شده، مراحل پایانی خود را پشت سر می‌گذارد.

شهبازی ادامه داد: مجموعه تجاری، مسکونی و پارکینگ خیابان عطار نیز به عنوان یکی دیگر از پروژه‌های مشارکتی در حال احداث است و می‌تواند به عنوان پروژه محرک توسعه و تغییر در بافت فرسوده قلمداد شود.

وی با اشاره به احداث چهار پروژه مجموعه مسکونی مشارکتی در اتوبان خزایی شامل «نیلوفر»، «یاس»، «اقاقیا» و «گندم»، افزود: این پروژه‌ها با سرمایه گذاری افزون بر ۴۰۰ میلیارد تومان در حال اجرا است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان ادامه داد: در حوزه گیاهان دارویی و کشاورزی شهری با توجه به قابلیت زمین‌های کشاورزی داخل محدوده می‌توان فضاهایی ایجاد کرد تا مورد استفاده شهروندان قرار گیرد.

حمید شهبازی تصریح کرد: در حوزه کفش با توجه به قابلیت‌های موجود در خیابان حکیم اسدی، می‌توان این محور را به «نمایشگاه و برند تولید کفش دست دوز شهر اصفهان» تبدیل کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه