English

حمید شهبازی خبر داد:

توزیع ۱۵ هزار بسته اقلام بهداشتی در محلات منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان توزیع 15 هزار بسته اقلام بهداشتی در محلات منطقه 10 شهرداری اصفهان در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبرداد.

توزیع 15 هزار بسته اقلام بهداشتی در محلات منطقه 10 شهرداری اصفهان

 به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حمید شهبازی اظهار کرد: با تشکیل ستاد مقابله با کرونا در شهرداری یکی از تصمیم‌های مهم آن تهیه پکیج سلامتی برای محلات کم‌برخوردار بود که در این منطقه بیش از ۱۵ هزار بسته بهداشتی در محله‌های مختلف منطقه 10 شهرداری اصفهان توزیع شد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در شهرداری این منطقه برای مبارزه با بیماری کرونا، از ارسال ۲۵ میز برای مراکز تولید ماسک خبر داد و گفت: تاکنون تعداد ۹۰۰ عدد بروشور، ۱۲۰ عدد پوستر و ۱۷ هزار بسته بهداشتی در این منطقه توزیع شده است.

شهبازی ادامه داد: به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا در محله‌های کم‌برخوردار منطقه 10 شهرداری اصفهان نسبت به توزیع پکیج سلامت میان شهروندان اقدام شده است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: ضدعفونی کردن معابر عمومی و پل‌های عابر پیاده و گرفتن روزانه ۱۵ ساعت خودروی از ارتش و یگان ویژه برای ضدعفونی کردن معابر در سه نوبت ، ارسال مواد ضدعفونی به حوزه‌های سه‌گانه بسیج منطقه ، ۳۰ مورد نصب بنر و تبلیغات شهری، چاپ و نصب بنر، توزیع بسته‌های فرهنگی و ارزاق، تولید اقلام بهداشتی، از دیگر اقدامات شهرداری منطقه 10 در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه