English

در راستای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا؛

جمعه بازار های بعثت و خودرو در اصفهان همچنان تعطیل است

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان برای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا ویروس جمعه بازار بعثت و جمعه بازار خودروی شهر اصفهان همچنان تعطیل است.

جمعه بازار های بعثت و خودرو در اصفهان همچنان تعطیل است

 به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حسین امیری گفت: برای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا با توجه به شلوغی جمعه بازارهای خودرو و بعثت و عدم امکان کنترل موازین بهداشتی و فاصله اجتماعی این روز بازارها تعطیل و تا کنترل کامل این ویروس ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص افزایش اقدامات ایمنی در بازارهای روز کوثر در زمان شیوع کرونا گفت: ایجاد بازارهای روز میوه و تره بار و مواد غذایی در نقاط مختلف شهر در راستای ساماندهی مشاغل است، در حقیقت بازارهای روز حلقه اتصال مستقیم تولیدکنندگان و مراکز عمده فروشی با مصرف کنندگان است و زمینه جلوگیری از ایجاد واحدهای پراکنده و سیار میوه و تره بار، تعدیل قیمت ها و حذف واسطه گری های غیر اصولی را فراهم می کند.  

* در برخورد با تخلفات، اغماض نمی کنیم

وی ادامه داد: تاکنون برای بیش از 2 هزار نفر به‌ صورت مستقیم اشتغال ‌زایی پایدار در بازارهای شهرداری اصفهان انجام شده که عدد قابل ‌توجهی است به ‌علاوه آنکه برای تعداد بسیاری هم اشتغال ‌زایی غیرمستقیم به دنبال داشته است.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به شیوع ویروس کرونا در تمام کشورها، پرهیز از هرگونه اجتماع در مکان‌های مختلف را ضروری دانست و افزود: تمهیدات لازم به منظور جلوگیری از ازدحام در هنگام خرید شهروندان از بازارهای روز کوثر اندیشیده و اجرایی شده است. 

وی ادامه داد: نظارت بر عملکرد بازارهای روز کوثر به صورت روزانه، انجام و با تخلفات احتمالی به جد و بدون هرگونه اغماضی برخورد می ‌شود. 

* مشکلی در تأمین محصولات مورد نیاز شهروندان در بازارهای شهرداری وجود ندارد

امیری گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته مشکلی در تأمین محصولات مورد نیاز شهروندان در بازارهای شهرداری وجود ندارد، سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی از ابتدای شروع مقابله با شیوع ویروس کرونا، ضدعفونی بازارهای روز کوثر و میدان مرکزی میوه و تره بار را در دستور کار خود قرار داد و تمام کالا ها و محصولات عرضه شده در این بازارها تحت نظارت ناظران مقیم بهداشت و دامپزشکی ضدعفونی و به شهروندان ارائه می شود.

وی تاکید کرد: برای رفاه حال شهروندان و جلوگیری از انتقال و شیوع ویروس کرونا، تلفن چهاررقمی 3553 برای سفارش تلفنی مشتریان به بازارهای کوثر در نظر گرفته شد و شهروندان پس از ارتباط و اعلام مایحتاج مورد نیاز خود، کالاهای درخواستی را  با پیک در منزل تحویل می گیرند. 

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: ارایه دستکش یکبار مصرف و ماسک، ضدعفونی دست ها هنگام ورود به بازار و همچنین شست و شو و ضدعفونی تجهیزات و وسایل در معرض تماس با ارباب‌رجوع و مراجعان، نصب تابلوهای آموزشی پیشگیری از انتقال بیماری به تعداد کافی از جمله اقدامات اجرایی شده در همه بازارهای شهرداری اصفهان است و این خدمات تا ریشه کنی ویروس کرونا ادامه خواهد داشت.

امیری با اشاره به اینکه حفظ سلامت و ایمنی شهروندان برای مدیریت شهری بسیار با اهمیت است، تاکید کرد: علاوه بر اینکه تمام بازارهای شهرداری به صورت ویژه گندزدایی می‌شوند، تمامی سبدهای خرید که مورد استفاده مشترک در بین شهروندان است در بازارهای شهرداری به صورت مستمر گندزدایی و ضدعفونی می‌شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه