English

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خبر داد:

پیشرفت ۷۵ درصدی احداث مخزن خیابان مصلی در اصفهان

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از پیشرفت ۷۵ درصدی احداث مخزن ۵۰۰ مترمکعبی خیابان مصلی در اصفهان خبر داد.

پیشرفت ۷۵ درصدی احداث مخزن خیابان مصلی در اصفهان

 به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حمید شهبازی با اشاره به پیشرفت ۷۵ درصدی احداث مخزن خیابان مصلی گفت: برای احداث این مخزن ۲۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی بیان داشت:عملیات اجرایی احداث مخزن ۵۰۰ مترمکعبی خیابان مصلی از بهمن ماه سال گذشته آغاز شد که تا پایان شهریورماه امسال به اتمام رسیده و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

این مقام مسئول افزود: منطقه ۱۰ ویژگی‌های خاصی دارد که آن را از دیگر مناطق متمایز می‌کند از جمله این که بیشترین مراکز مذهبی و خیریه در این منطقه قرار دارد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان این که قابلیت‌های فرهنگی و اجتماعی این منطقه باعث شده همیشه در سطح شهر جایگاه ویژه‌ای داشته باشد، افزود: تنوع فرهنگی و حضور اقوام مختلف در این منطقه علاوه بر ایجاد ظرفیت‌های گردشگری می‌تواند عاملی مهم برای توسعه منطقه محسوب شود از سوی دیگر وجود واحدهای صنفی و کارگاهی مختلف بستر مناسبی برای رونق بخشی به منطقه است.

وی ادامه داد: منطقه ۱۰ شهردای اصفهان از جمله مناطق رو به رشد و موفق در اجرای پروژه‌های عمرانی و مشارکتی بوده و می‌تواند با توجه به ظرفیت‌های متنوعی که دارد، توسعه پایدار شهری را عملیاتی کرده و علاوه بر ایجاد شرایط رونق اقتصاد شهری، کیفیت زندگی ساکنان آن را ارتقا بخشد.

شهبازی خاطرنشان کرد: این منطقه با فاصله معناداری رتبه اول سرمایه‌گذاری به لحاظ ریالی و رتبه دوم به لحاظ تعداد پروژه‌های مشارکتی را در بین مناطق ۱۵ گانه به خود اختصاص داده است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه سهم منطقه ۱۰ از مجموع پروژه‌های مشارکتی مناطق ۱۵ گانه، به لحاظ تعداد پروژه ۲۵ درصد و به لحاظ ارزش ریالی سرمایه‌گذاری ۲۴ درصد است که در مقایسه با سایر مناطق اعداد بالایی است، گفت: درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری و مشارکت در بودجه سالیانه منطقه در سال گذشته ۴۰۰ درصد رشد را نسبت به مدت مشابه نشان می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه