English

حمید شهبازی خبر داد:

آغاز ساماندهی بوستان پروین در منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از آغاز عملیات اجرایی ساماندهی بوستان پروین خبر داد.

آغاز ساماندهی بوستان پروین در منطقه 10 شهرداری اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حمید شهبازی گفت: برای اجرای عملیات ساماندهی بوستان پروین در منطقه 10 شهرداری اصفهان 5 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی بیان داشت: عملیات اجرایی ساماندهی بوستان پروین شامل پیاده روسازی، مناسب‌سازی و نصب موانع ترافیکی است.

شهبازی از بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی عسکریه تا پایان سال‌جاری خبر داد و گفت: این پارکینگ در مجاورت بیمارستان عسکریه با ظرفیت ۲۲۰خودرو در حال احداث است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان ادامه داد: پروژه مشارکتی پارکینگ عسکریه با هزینه‌کرد ۳۰ میلیارد ریالی منطقه ۱۰ و تامین مابقی اعتبارات توسط بیمارستان، در حال احداث است و با توجه به تعداد زیاد مراجعه‌کنندگان به این بیمارستان و نیاز به پارکینگ، از پروژه‌های اصلی این منطقه بشمار می‌رود.

وی با بیان اینکه فاز دوم عملیات اجرایی پیاده روسازی خیابان‌های پروین و صباحی آغاز شده است، تصریح کرد: برای اجرای آن اعتباری افزون بر یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده که پیاده‌روسازی خیابان پروین با ۸۵۰ میلیون تومان اعتبار و خیابان صباحی با ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار انجام می‌شود.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از اجرای بیش از نیم میلیارد تومان پروژه و اقدامات در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در یکسال گذشته در منطقه خبر داد و اظهار کرد: امروزه فعالیت‌های هر سازمان، آنچنان با فناوری اطلاعات و ارتباطات گره خورده که تفکیک قائل‌شدن و جداسازی آنها را تا حدودی غیرممکن می‌کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی