English

تشریح عملکرد فرودگاه بندرعباس در مقابله با کرونا

نماینده مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، گفت: امکانات فراهم شده در فرودگاه بندرعباس در مهار و کنترل این بیماری تاثیر دارد.

تشریح عملکرد فرودگاه بندرعباس در مقابله با کرونا

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، منوچهر سپاسی نماینده مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در بازدید از فرودگاه بندرعباس از اقدامات انجام شده در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ابراز رضایت کرد.

نماینده مدیرعامل و بازرس پیشگیری حوزه کووید-19 به صورت سرزده از اداره کل فرودگاه های استان بازدید و با حضور در کمیته مبارزه با ویروس کرونای این اداره کل از عملکرد مدیریتی ابراز رضایت کرد.

سپاسی بر رعایت پروتکل های بهداشتی اعم از فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و دستکش برای گذر از این بحران تاکید کرد و گفت: امکانات خوب فراهم شده در فرودگاه بندرعباس در مهار و کنترل این بیماری تاثیر دارد.

مدیرکل فرودگاه های استان هرمزگان نیز ضمن تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در ترمینال های خروجی و ورودی، اتوبوس های متردد به پرواز، جت وی ها خواستار نظارت مستمر بر این امر شد.

کمیته مبارزه با ویروس کرونا با حضور نماینده مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، مدیرکل و معاونان فرودگاه های استان هرمزگان، مدیر اماکن و ترمینال ها، رییس اداره حراست، نمایندگان سپاه حفاظت هواپیمایی و پلیس، نمایندگان شرکت های هندلینگ کننده هما و سامان و تاکسیرانی و مدیر اپرون برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه