English

بارندگی در ارتفاعات هرمزگان

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان گفت: طی ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات استان رشد و افزایش ابر رخ خواهد داد و وقوع رگبار پراکنده باران و رعد و برق همراه با افزایش لحظه ای سرعت باد در این مناطق دور از انتظار نیست.

بارندگی در ارتفاعات هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، کیانوش عارفی معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان، گفت: طی امروز دوشنبه، بیست و هفتم امرداد ماه در ساعات ابتدایی صبح، مه رقیق صبحگاهی پدیده غالب سواحل و جزایر خواهد بود. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در ساعات صبح تا ظهر در دریای عمان و شرق تنگه ی هرمز، وزش بادهای جنوب شرقی دریا را در این محدوده کمی مواج خواهد کرد، همچنین در ساعات بعد از ظهر و شب نیز، افزایش سرعت بادهای شمال غربی برروی خلیج فارس سبب متلاطم شدن دریا خواهد شد که جزایر غربی استان (کیش و لاوان) را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد، لذا توصیه می شود تردد شناورها بویژه شناورهای سبک، صیادی و تفریحی با احتیاط صورت پذیرد. 

عارفی ادامه داد: طی ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات هرمزگان رشد و افزایش ابر رخ خواهد داد و وقوع رگبار پراکنده باران و رعد و برق همراه با افزایش لحظه ای سرعت باد در این مناطق دور از انتظار نیست.

 معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان در پایان اضافه کرد: از نظر دمایی تا پایان هفته جاری، تغییرات دمایی بین یک تا سه درجه سلسیوس در نوسان خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی