English

محدوده جاسک تا شرق تنگه هرمز مواج است

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان، گفت: دریا طی امروز به ویژه در محدوده جاسک تا شرق تنگه هرمز با وزش بادهای نسبتا شدید جنوب شرقی متلاطم است که توصیه می شود شناورهای سبک از ترددهای دریایی خودداری کنند.

محدوده جاسک تا شرق تنگه هرمز مواج است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، کیانوش عارفی معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان، گفت: سامانه موثر روی استان سامانه مونسونی است که سبب بروز ناپایداری جوی و دریایی در برخی نقاط استان خواهد شد.

وی افزود: در ساعات صبح در مناطق ساحلی افزایش ابرناکی  و وزش باد جنوب شرقی و در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات استان رشد ابر، رگبار پراکنده باران و رعد وبرق و افزایش  لحظه ای سرعت باد پیش بینی می شود.

عارفی تشریح کرد: دریا طی امروز به ویژه در محدوده جاسک  تا شرق تنگه هرمز با وزش بادهای نسبتا شدید جنوب شرقی متلاطم است که توصیه می شود شناورهای سبک از ترددهای دریایی خودداری کنند.

عارفی عنوان کرد: از لحاظ دمایی طی امروز و فردا  با توجه به افزایش رطوبت نسبی هوا، تغییرات چندانی  مورد انتظار نخواهد بود، از روز دوشنبه به طور نسبی در غالب نقاط بین 1 تا 2 درجه هوا گرمتر خواهد شد.

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان اضافه کرد: طی روز یکشنبه  نیز تداوم فعالیت سامانه مونسونی به صورت افزایش ابر، وزش باد، رگبار پراکنده در ارتفاعات و متلاطم شدن دریا پیش بینی می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه