English

مدیر طرح بیمارستان ۹۶ تختخوابی ملایر

بیمارستان ۹۶ تختخوابی ملایر تا سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری می‌رسد

مدیر طرح بیمارستان ۹۶ تختخوابی ملایر با اشاره به میزان پیشرفت فیزیکی بیمارستان 96 تختخوابی ملایر، گفت: بیمارستان ۹۶ تختخوابی ملایر تا سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری می‌رسد.

بیمارستان ۹۶ تختخوابی ملایر  تا سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری موج همدان، هادی اسدی، مدیر طرح بیمارستان ۹۶ تختخوابی ملایر با اشاره به اینکه بیمارستان ۹۶ تختخوابی ملایر  تا سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: عملیات اجرایی بیمارستان ۹۶ تختخوابی خیرساز ملایر از سال ۱۳۹۵ در روستای گوراب به مساحت ۳۰ هزار مترمربع و زیربنای ۱۴ هزار مترمربع آغاز شد و طبق برنامه زمان‌بندی تا سال ۱۴۰۲ تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: تاکنون برای ساخت این بیمارستان به همت خیر بزرگ ملایری«حاج حسن توکلی» ۳۵ میلیارد تومان اعتبار برای آن هزینه شده و بیش از ۵۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: در حال حاضر سازه این بیمارستان صد درصد انجام شده و زیرساخت تاسیسات مکانیکی و برقی با ۹۰ درصد و نازک‌کاری این طرح با ۳۰ درصد در حال اجرا است.

ناظر و طراح بیمارستان ۹۶ تختخوابی ملایر با بیان اینکه به دلیل رشد قیمت‌ها و تورم، برآورد هزینه تا تکمیل نهایی قابل پیش‌بینی نیست بیان کرد: خیر ملایری تعهد کرده تا تکمیل نهایی، هزینه ساخت بیمارستان را تامین کند.

اسدی ادامه داد: این بیمارستان در پنج طبقه شامل بخش‌های بستری روانی، بخش بستری سوختگی، درمانگاه تخصصی پوست، درمانگاه روانشناسی، اتاق عمل، رادیولوژی و آی.سی.یو است. 

وی گفت: در طبقه هم‌کف بیمارستان، لابی، اورژانس، درمانگاه، روان پزشکی و داروخانه و در طبقه اول بخش‌های جراحی سوختگی و اتاق عمل، درمانگاه سوختگی و لابی پیش‌بینی شده است.

مدیر طرح بیمارستان ۹۶ تختخوابی ملایر همچنین فیزیوتراپی، رادیولوژی، آزمایشگاه، استریل، رخت‌شورخانه، سالن غذا خوری و آشپزخانه، بانک کشت اعضا و سردخانه، لابی، بستری، جراحی، سوختگی زنان و کودکان و آی.سی.یو سوختگی و بستری سوختگی را از دیگر بخش‌های این بیمارستان در سایر طبقات عنوان کرد.

اسدی یادآور شد: برای بیمارستان ۹۶ تختخوابی خیرساز ملایر ۱۱۵ تخت پیش‌بینی شده که در حال حاضر ۹۶ تخت آن مصوب شده است.

وی بیان کرد: عملیات ساخت این بیمارستان طبق برنامه زمان‌بندی شده پیش می‌رود و علاوه بر شهرستان ملایر، کل استان همدان و شهرستان‌های همجوار را نیز پوشش خواهد داد.

ناظر و طراح بیمارستان خیرساز ۹۶ تختخوابی ملایر گفت: علاوه بر بیمارستان، ساختمان مجزایی نیز برای بستری بیماران روانی پیش‌بینی شده و در دست احداث است.

اسدی تاکید کرد: این بیمارستان در حال حاضر مشکل انشعابات برق، گاز و آب دارد و امیدواریم طبق قول مساعد مسوولان، شاهد همکاری بیشتر مدیران مربوطه برای رفع مشکلات بیمارستان و سرعت بخشیدن به روند ساخت و تکمیل آن باشیم.

به گفته مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر، با راه‌اندازی بیمارستان ۹۶ تختخوابی خیرساز و افزایش تخت‌های بیمارستانی این شهرستان به حدود ۵۰۰ تخت، ظرفیت تخت در بخش دولتی تکمیل می‌شود و تا چند سال آینده نیاز به تخت بیمارستانی در این شهرستان مرتفع خواهد شد.

شهرستان ملایر دارای سه بیمارستان امام حسین(ع)، مهر و تامین اجتماعی دکتر غرضی در مجموع با حدود ۴۰۰ تخت فعال است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه