English

قدرت الله ولدی:

روکش آسفالت ملایر به توره در دست اقدام است

معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر با اشاره به روکش آسفالت ملایر به توره که در دست اقدام است، از اتمام این طرح به عنوان ایجاد زیرساخت های گردشگری منطقه سخن گفت.

روکش آسفالت ملایر به توره در دست اقدام است

به گزارش خبرگزاری موج همدان، قدرت الله ولدی، معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر با اشاره به روکش آسفالت ملایر به توره که در دست اقدام است گفت: با بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی حوزه راه و شهرسازی در این شهرستان، شاهد شکوفایی و رونق روز افزون در منطقه باشیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های ویژه ملایر در حوزه شبکه ریلی و راه‌های مواصلاتی گفت: بیشتر محورهای مواصلاتی ملایر به بزرگراه تبدیل شده و هم اکنون طرح احداث محورهای ملایر به نهاوند و قطعه دوم سامن به بروجرد در دست اجرا است.

فرماندار ویژه ملایر  ادامه داد: روکش آسفالت ملایر به توره نیز در دست اقدام است و امیدواریم هر چه زودتر این طرح به اتمام برسد.

ولدی تاکید کرد: با توجه به قرار گرفتن کارخانه‌های مهم اقتصادی و ملی در این محور و تردد ماشین‌آلات سنگین و همچنین توسعه صنعت گردشگری در این منطقه، تکمیل این طرح‌ها یک الزام است و باید در اولویت قرار گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی همدان نیز رعایت شاخص‌های تردد و موارد فنی حوزه راه را در اجرای طرح‌های این حوزه الزامی دانست و افزود: ملایر از نظر موقعیت جغرافیایی در شرایط ویژه‌ای قرار دارد و تمام تلاش خود را برای توسعه شبکه راه‌ها و طرح‌های در دست اجرای این شهرستان به کار می‌گیریم.

داریوش حسینی بیان کرد: تکمیل طرح مرکز درمانی سرجو ملایر با اعتبار یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی بازآفرینی در دست اجرا است و به عنوان یکی از طرح‌های مهم و تاثیرگذار آن را پیگیری خواهیم کرد.

شهرستان ملایر دارای ۹۱۰ کیلومتر راه است که ۱۸۳ کیلومتر آن راه اصلی، ۱۳۶ کیلومتر بزرگراه و ۵۹۱ کیلومتر راه روستایی است و ۱۸ درصد از راه های استان همدان را به خود اختصاص داده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر