English

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس همدان؛

ملایر امسال سهم بیشتری در اعتبارات دارد/قرارگیری طرح‌های نیمه‌کاره ملایر در اولویت تکمیل

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس همدان با اشاره به اینکه ملایر امسال سهم بیشتری در اعتبارات دارد از قرارگیری طرح‌های نیمه‌کاره ملایر در اولویت تکمیل سخن گفت.

ملایر امسال سهم بیشتری در اعتبارات دارد/قرارگیری طرح‌های نیمه‌کاره ملایر در اولویت تکمیل

به گزارش خبرگزاری موج همدان،  محمدحسین مرادی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس همدان  در نشست بررسی مسایل و مشکلات طرح‌های تجهیز و نوسازی مدارس و فضاهای آموزشی شهرستان ملایر با اشاره به  اینکه  ملایر امسال سهم بیشتری در اعتبارات دارد و همینطور  قرارگیری طرح‌های نیمه‌کاره ملایر در اولویت تکمیل گفت: امسال ملایر سهم بیشتری را از اعتبارات تخریب و نوسازی مدارس داشته باشد و طرح‌های نیمه‌کاره این شهرستان در اولویت تکمیل قرار گیرد.

 محمدحسین مرادی گفت: از محل تخصیص اعتبارات ملی سهم ملایر هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است که امسال این رقم افزایش پیدا خواهد کرد.

وی تاکید کرد: طبق ماده ۶ قانون برنامه ششم توسعه هر استانی که بتواند از ظرفیت خیران بیشتر استفاده کند، به همان اندازه می‌تواند از منابع ملی بهره ببرد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس همدان ادامه داد: بخشی که توسط خیران این استان در دست اجرا است، ۳۳ درصد است و امیدواریم شاهد مشارکت هر چه بیشتر مردم در توسعه مدرسه‌سازی با اجرای طرح«آجر به آجر» باشیم و مردم به هر میزانی که می‌توانند برای امر مدرسه‌سازی کمک کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه