English

سرهنگ محمد باقر سلگی خبر داد

دستگیری ۷ سارق با هوشیاری پلیس ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان "ملایر" ، از شناسائی و دستگیری 7 سارق با هوشیاری ماموران یگان امداد و کلانتری 12 این شهرستان خبر داد.

دستگیری 7 سارق با هوشیاری پلیس ملایر

 به گزارش خبرگزاری موج همدان، سرهنگ محمد باقر سلگی،   فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با اعلام این خبر افزود: به دنبال وقوع چند فقره سرقت در شهر ملایر ، ماموران کلانتری 12  با انجام کار اطلاعاتی دقیق و اجرای شش طرح ضربتی پی در پی به این توفیقات نائل شدند.

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود افزود: با تلاش شبانه روزی صورت گرفته توسط ماموران گشت کلانتری 12 ، تعداد سه نفر از متهمان را در حین سرقت سیم برق ، لوازم داخل خودرو و حفاظ آهنی از یک مرکز آموزشی، همچنین میلگرد از یک ساختمان نیمه کاره شناسائی و بلافاصله قبل از اقدام به فرار ، دستگیر  کردند .

سرهنگ سلگی افزود: همچنین در ادامه ، ماموران این کلانتری تعداد سه نفر سارق  محتویات داخل خودرو ، انباری و کابل مخابراتی را شناسائی و طی هماهنگی با دستگاه قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

 وی در ادامه گفت: ماموران یگان امداد ، مقدار 80 کیلوگرم میلگرد و پروفیل ساختمانی را از فرد سارقی در یکی از روستاهای ملایر کشف و وی را دستگیر کردند که با تشکیل پرونده هر هفت نفر سارق ، تحویل مراجع قضائی شدند .

 فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در خاتمه بیان داشت: پلیس ملایر با تلاش شبانه روزی و  استفاده از همه ظرفیت های موجود در جهت مقابله با سارقان و افزایش ضریب امنیت شهروندان، مجاهدانه در صحنه مقابله با مجرمان حضور دارد و در همین راستا از عموم شهروندان هم درخواست دارد تا با تقویت سیستم های ضد سرقت و بازدارنده برای امکانات و اموالشان ، فرصت ارتکاب جرم را از مجرمان سلب کنند 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه