English

صوفی مطرح کرد:

عملکرد موثر و موفق شهرداری منطقه دو در بازگشایی معابر/ بازگشایی معابر یک الزام است

شهردار همدان با اشاره به عملکرد موثر و موفق شهرداری منطقه دو در بازگشایی معابر، گفت: تملک و بازگشایی معابری که برای شهروندان دردسرساز بوده و موجب کندی تردد شده اند ادامه خواهد داشت و این مهم در راستای ایجاد رفاه شهری شهروندان بوده و از سیاست های مطرح شهرداری همدان است.

عملکرد موثر و موفق شهرداری منطقه دو در بازگشایی معابر/ بازگشایی معابر یک الزام است

به گزارش خبرگزاری موج همدان، عباس صوفی، شهردارهمدان در حاشیه مراسم بازگشایی معبر های امیر کبیر و ابتدای کوی محمدیه، عنوان کرد: از  سیاست های  شهرداری همدان در حوزه بهسازی ترافیک و روان سازی ها، اتخاذ تملک و بازگشایی معابری است که منجر به پیچیدگی و افزایش ترافیک درسطح شهر شده اند و تحقق این موضوع در تمام مناطق  شهرداری به عنوان یک الزام شناخته می شود.

 

بازگشایی معابر یک الزام است

صوفی با اشاره به اینکه بازگشایی و تعریض معابرمی توانند، بهبود در تردد و روان سازی ترافیک را ایجاد کنند، خاطرنشان کرد: بازگشایی و تملک هایی که تاکنون انجام شده است، توانسته است رضایت خاطر شهروندان محترم و آرامش روانی آن ها را فراهم کند و قطعا  هدف مدیریت شهری نیز جلب رضایت شهروندان است.

وی با اشاره به بازگشایی  معبر ابتدای امیرکبیر واقع در بلوار شهید مدنی که در منطقه دو شهرداری قرار گرفته است، گفت: این معبر معضلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده بود که با تملک و بازگشایی انجام شده دیگر شاهد این موضوع نخواهیم بود.

شهردار همدان با پرداختن به معبر ابتدای کوی محمدیه که دارای آمار تصادفی نیز بوده است، عنوان کرد: معبرگشایی  در ابتدای کوی محمدیه درراستای روان سازی ترافیک،  تردد و ایجاد آرامش روانی برای شهروندان محقق شد.

صوفی تاکید کرد: بازگشایی معابری که هر یک به نوعی می توانند اسباب ایجاد مشکلات و از بین رفتن آرامش روانی شهروندان را ایجاد کنند، را از اولویت های شهرداری شمرد.

وی با اشاره به اینکه در مدیریت شهری بایستی نگاه توسعه ای همه جانبه حاکم باشد، یادآور شد: سعی ما در شهرداری همدان بر آن است که تمامی امور مرتبط به مدیریت شهری، سیاست ها و برنامه های درنظر گرفته شده برای تحقق را با نگرش توسعه همه جانبه  و به موازات یکدیگر پیش بریم تا شاهد شکوفایی تمام امور مرتبط باشیم.

وی با بیان اینکه شهرداری منطقه 2 همدان در زمینه بازگشایی معابرعملکردی موثر و موفق داشته است، گفت: دراین منطقه بازگشایی های موثر و سازنده ای همچون معبر امیرکبیر، ابتدای کوی محمدیه، معبر طالقانی، سعیده پایین و سعیدیه  بالا و بلوار شهید فهمیده و ده ها معبر دیگر اتفاق افتاده است.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه