English

رضوان سلماسی خبرداد:

مراحل پایانی بهره برداری از ۴ زمین بدمینتون در بوستان ارم

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر همدان با اشاره به پیگیری تحقق افزایش زمین های ورزشی در سطح مناطق شهرداری، گفت: زمین بدمینتون واقع در بوستان ارم واقع در منطقه یک شهرداری به زودی به بهره برداری خواهد رسید و در مراحل پایانی خود بسر می برد.

مراحل پایانی بهره برداری از 4 زمین بدمینتون در بوستان ارم

به گزارش خبرگزاری موج همدان، رضوان سلماسی ، رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان از سیاست های درنظر گرفته شده از سوی کمیسیون فرهنگی و همینطور شورای شهر در زمینه های ورزشی سخن گفت.

سلماسی با اشاره به پیگیری های انجام شده و  سیاست های درنظر گرفته شده از سوی کمیسیون فرهنگی شورا در همکاری با شهرداری همدان جهت افزایش زمین های ورزشی سطح مناطق شهرداری همدان افزود: با توجه به این امر 4 زمین بدمینتون در بوستان ارم توسط شهرداری منطقه یک طرح و در مراحل پایانی راه اندازی و بهره برداری پروژه بسر می برد.

وی همچنین از استانداردسازی زمین های ورزشی و تهیه دستورالعمل هایی در حفظ و نگاه داری این زمین ها توسط سازمان فرهنگی شهرداری خبر داد و گفت: نگاه داری این زمین ها و استمرار در حفظ کیفیت آن ها مهم است و این موضوع با همکاری معاونت خدمات شهری و سازمان فرهنگی محقق خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی