English

عباس جنگی مرنی:

احداث پروژه تصفیه خانه آب شرب خلخال روند مناسبی را طی می کند

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: با پیگیری های مستمر احداث پروژه تصفیه خانه آب شرب شهر خلخال روند مناسبی را طی می کند امیدواریم در سال جاری شاهد بهره برداری این پروژه در این شهرستان باشیم.

 احداث  پروژه تصفیه خانه آب شرب  خلخال روند مناسبی را طی می کند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، عباس جنگی مرنی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل در حاشیه بازدید از شهرستان های کوثر و خلخال در جمع خبرنگاران گفت: با پیگیری های مستمر احداث پروژه تصفیه خانه آب شرب شهر خلخال روند مناسبی را طی می کند امیدواریم در سال جاری شاهد بهره برداری این پروژه در این شهرستان باشیم.

وی افزود: کلیه امکانات و تجهیزات لازم برای انجام کارهای باقیمانده در پروژه تهیه و به محل کارگاه واگذار شده است و بدون شک کارهای باقیمانده در پروسه زمانی مناسبی به اتمام خواهد رسید.

**پبشرفت فیزیکی بخش سیویل ۸۶ درصد است

سیامک ستاری نماینده مجری طرح آبرسانی به خلخال و طرح تصفیه خانه آب شرب شهر خلخال نیز با ارائه پیشرفت این طرح ها گفت: تصفیه خانه آب شرب شهر خلخال به روش bot  توسط کنسرسیوم شش شرکت با نام شرکت طرح پالایش خلخال با ظرفیت شش میلیون مترمکعب در سال در حال احداث و تکمیل می باشد و آماده بهره‌برداری می شود.

ستاری با بیان اینکه تا بحال 650 میلیارد ریال برای احداث این پروژه هزینه شده است افزود: برای تکمیل پروژه از محل صندوق توسعه ملی به عاملیت بانک سینا مبلغ 180 میلیارد ریال وام تصویب شده که تابحال 140 میلیارد ریال آن پرداخت شده است.

وی با اشاره به پیشرفت مناسب این پروژه جهت بهره برداری اظهار داشت: پبشرفت فیزیکی بخش سیویل ۸۶ درصد وپیشرفت فیزیکی تهیه و نصب تجهیزات ۸۰ درصد و پیشرفت فیزیکی کل طرح ۸۳ درصد می باشد و کار در تمام جبهه ها در حال انجام هست.

تصفیه خانه

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه