English

عباس جنگی مرنی:

آب شرب و نیازهای کشاورزان استان اردبیل تامین می‌شود

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده آب شرب و نیازهای کشاورزان استان اردبیل با رهاسازی آب از سدهای مورد نظر تامین می‌شود.

آب شرب و نیازهای کشاورزان استان اردبیل تامین می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، عباس جنگی مرنی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل  در جلسه بررسی مسائل و مشکلات اب شرب روستایی و شهری استان اردبیل اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده آب شرب و نیازهای کشاورزان استان اردبیل با رهاسازی آب از سدهای مورد نظر تامین می‌شود.

وی از تامین آب شرب روستاهای حاشیه رودخانه دره رود خبر داد و افزود: در حال حاضر برای تامین آب شرب و کشاورزی روستاهای حاشیه رودخانه دره رود در شمال استان اردبیل از آب موجود در سد سبلان به میزان ۶ متر در هر ثانیه آزادسازی شده است.

جنگی مرنی تامین آب شرب مناطق روستایی استان را ضروری دانست و تصریح کرد: تامین آب شرب و بهداشتی برای مناطق روستایی و عشایری ضروری بوده و در اولویت دستگاه‌های احرایی مربوطه قرار دارد و همچنین در بحث اختصاص آب خام برای شرکت آب و فاضلاب نیز محدودیتی وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل با اشاره به مشکلات آب شرب روستاهای شهرستان گرمی بیان کرد: همچنین شرکت آب منطقه‌ای آماده هرگونه همکاری به ویژه در خصوص صدور مجوز برای لایروبی چشمه‌ها، چاه‌ها و قنات و حفر و کف شکنی چاه‌ها برای تامین آب شرب روستاها در شهرستان گرمی است و در این خصوص اقدامات لازم را عملیاتی خواهد کرد.

وی در خصوص عملیات اجرایی پروژه‌های رودخانه بالهارود نیز اظهار کرد: با هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده عملیات اجرایی پروژه‌های رودخانه بالهارود علی‌الخصوص ساماندهی و لایروبی با تامین اعتبار ۸۰ میلیارد ریالی در سریع‌ترین زمان اجرا خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه