English

عباس جنگی مرنی:

حقابه رودخانه بالخلوچای اردبیل باید از دریاچه شورابیل طبق استانداردهای زیست محیطی تامین شود

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل گفت: حقابه رودخانه بالخلوچای اردبیل باید از طریق مخزن ذخیره دریاچه شورابیل طبق استانداردهای زیست محیطی تامین شود.

حقابه رودخانه بالخلوچای اردبیل باید از دریاچه شورابیل طبق استانداردهای زیست محیطی تامین شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، عباس جنگی مرنی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل در بازدید از دریاچه شورابیل اردبیل اظهار داشت: حقابه رودخانه بالخلوچای اردبیل باید از طریق مخزن ذخیره دریاچه شورابیل طبق استانداردهای زیست محیطی تامین شود.

وی حفظ حیات همیشگی رودخانه بالخلوچای اردبیل را ضروری دانست و افزود: با توجه به اینکه حفظ حیات همیشگی رودخانه بالخلوچای اردبیل ضروری است باید با مشارکت و همکاری کارشناسان مربوطه تصمیمات اساسی در خصوص مبنای کار قرار کیرد.

جنگی مرنی با بیان اینکه تامین حقابه رودخانه بالخلوچای اردبیل در جذب گردشگر نیز موثر است تصریح کرد: در واقع با تامین حقابه رودخانه بالخلوچای اردبیل حیات همیشگی این رودخانه تضمین می‌شود که در جذب گردشگر و رونق گردشگری استان نیز موثر خواهد بود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل با تاکید بر آنادگی برای گسترش همکاری‌ها بیان کرد: شرکت آب منطقه‌ای استان طبق تفاهم‌نامه میان وزارت گردشگری و نیرو هرگونه آمادگی لازم را برای همکاری با شهرداری اردبیل جهت این گونه اقدامات دارد.

وی در این خصوص ادامه داد: ما با همکاری و مشارکت سایر نهادها و دستگاه‌های اجرایی مربوطه نیز می‌توانیم با تامین زیرساخت‌های لازم برای گردشگری آبی در حاشیه این رودخانه سالانه گردشگران بسیاری را به استان جذب کنیم که در توسعه استان تاثیرگذار خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه