English

عباس جنگی مرنی:

عملیات اجرایی سد عمارت گرمی با همکاری بنیاد مستضعفان تداوم می‌یابد

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: در حال حاضر سد عمارت گرمی ۹۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که ادامه عملیات اجرایی با همکاری و مشارکت بنیاد مستضعفان و جانبازان تداوم می‌یابد.

عملیات اجرایی سد عمارت گرمی با همکاری بنیاد مستضعفان تداوم می‌یابد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، عباس جنگی مرنی امروز در نشست بررسی آخرین وضعیت سد عمارت گرمی اظهار داشت: در حال حاضر سد عمارت گرمی ۹۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که ادامه عملیات اجرایی با همکاری و مشارکت بنیاد مستضعفان و جانبازان تداوم می‌یابد.

وی افزود: سد عمارت با حجم مخزن ۱۸۲ میلیون مترمکعب از نظر حجم بزرگترین سد استان اردبیل است که با بهره‌برداری از این سد امکان آبیاری اراضی منطقه و جلوگیری از خروج منابع آبی کشور میسر می‌گردد.

جنگی مرنی تصریح کرد: با بهره برداری از این سد می توان در توسعه کشاورزی در منطقه و همچنین پیشبرد اهداف عمران و آبادانی در منطقه برنامه ریزی کرد و تاثیرات مثبت آن در پیشبرد اهداف اقتصادی منطقه و استان چشمگیر خواهد بود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل بیان کرد: بنیاد مستضعفان و جانبازان کشور آمادگی همکاری با شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل را دارد و با مشارک مالی برای تداوم عملیات اجرایی کارهای باقی مانده از ساختمان سد عمارت و تاسیسات وابسته به آن را انجام خواهد داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه