English

حمیدرضا قلمکاری:

کشاورزی باید به عنوان محور توسعه کشور قلمداد شود

نایب رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: کشاورزی باید به عنوان محور توسعه کشور قلمداد شده و در این راستا لازم است تمامی ظرفیت ها، مطالبه گری و کنش گریها به این سمت گسیل شود.

کشاورزی باید به عنوان محور توسعه کشور قلمداد شود

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حمیدرضا قلمکاری توجه ویژه به کشاورزی را توجه به محیط زیست و غذای سالم دانست و تصریح کرد: مفهوم اصلی توسعه پایدار، به حداکثر رساندن رفاه مردم از طریق دسترسی به غذای سالم به گونه ای که به منابع نسل های آینده دست اندازی نشود، می باشد.

وی افزود: اتاق بازرگانی اصفهان در دوره نهم فعالیت خود، شاخص های اقتصادی را در راس فعالیت ها قرار داده و پرداختن به توسعه پایدار در سه رکن اساسی مسایل اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی را به عنوان یک ضرورت در دستور کار قرار داد.

نایب رئیس اتاق بازرگانی اصفهان  در ادامه بر ضرورت توجه ویژه به بخش کشاورزی به دلیل تاثیر قابل توجه آن در رشد تولید ناخالص داخلی کشور و میزان اشتغالزایی آن تاکید کرد. 

در ادامه رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی اصفهان از پیگیری دو طرح بورس اقلیمی و هوشمندسازی اطلاعات بهره برداران کشاورزی توسط این کمیسیون در مجلس شورای اسلامی خبر داد واستفاده از تمامی امکانات و منابع موجود برای توسعه کشاورزی استان را ضروری دانست.

محمد صادقی تلاش برای تعامل هر چه بیشتر دانشگاه و بخش کشاورزی به منظور کمک به رفع مشکلات کشاورزان را از دیگر اقدامات کمیسیون مذکور دانست.

وی با اشاره به ضرورت اجرایی شدن پروژه بورس اقلیمی در کشور خواستار ایجاد ساز و کارهای قانونی از سوی مجلس برای تبدیل شدن این طرح به یک قانون شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه