English

رئیس کمیسیون کشاورزی و محیط زیست اتاق بازرگانی اصفهان:

راه اندازی کشاورزی گلخانه‌ای در منطقه جرقویه علیا ضروری است

رئیس کمیسیون کشاورزی و محیط زیست اتاق بازرگانی اصفهان گفت: راه اندازی کشاورزی گلخانه‌ای در منطقه جرقویه علیا و آبیاری قطره‌ای و گلخانه‌ای در این منطقه بسیار ضروری است.

راه اندازی کشاورزی گلخانه‌ای در منطقه جرقویه علیا ضروری است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمد صادقی در بازدید از منطقه جرقویه علیا ضمن اشاره به اجرای کشاورزی گلخانه‌ای در اکثر کشورهای دنیا بیان کرد: راه اندازی کشاورزی گلخانه‌ای در منطقه جرقویه علیا و آبیاری قطره‌ای و گلخانه‌ای در این منطقه بسیار ضروری است.

وی همچنین کشاورزی هوشمند را در رفع مشکلات کشاورزان موثر دانست و افزود: تشکیل شرکت‌های تعاونی در اتحاد کشاورزان و انجام فعالیت‌های موثر در هر منطقه حایز اهمیت است.

معاونت نظام های بهره برداری تعاون روستایی استان اصفهان نیز بر یکپارچه سازی اراضی کشاورزی تاکید کرد و گفت: اتحاد کشاورزان منطقه در قالب تشکیل شرکت تعاونی و تجمیع زمین‌های خرده مالکی در رفع مشکلات کشاورزان منطقه بسیار تاثیرگذار است.

علی اکبر جعفری با اشاره به اجرای کشاورزی گلخانه‌ای و آبیاری تحت فشار در این منطقه، افزود: هر 20 هکتار گلخانه می‌تواند برای 200 نفر اشتغال ایجاد کند؛ از این رو، استفاده از این روش علاوه بر اشتغالزایی در منطقه، موجب رفع مشکلات کشاورزان منطقه نیز خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی حسن آباد جرقویه علیا نیز در ادامه گفت: کشاورزی در این منطقه با زحمت زیاد و بازدهی کم در حال انجام است و بعضا برخی از کشاورزان در زمین‌های اجاره‌ای مشغول کشت هستند.

خدابخش منصوری اظهار داشت: در صورت اجرای کشاورزی گلخانه‌ای می‌توان از آب مازاد این روش برای اراضی دیگر نیز استفاده کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه