English

محمدصادقی:

دانشجویان از بدو ورود به دانشگاه با صنایع آشنا شوند

رئیس کمیسیون کشاورزی و محیط زیست اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره بر ضرورت تعامل سازنده میان صنعت و دانشگاه گفت: از بدو ورود به دانشگاه با صنایع آشنا شوند.

دانشجویان از بدو ورود به دانشگاه با صنایع آشنا شوند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمد صادقی در پنجمین جلسه کمیسیون کشاورزی و محیط زیست اتاق بازرگانی اصفهان ضمن اشاره بر ضرورت تعامل سازنده میان صنعت و دانشگاه به منظور ایجاد جریان دانش در واحدهای صنعتی و استفاده از پتانسیل های موجود در دانشگاه برای انجام پروژه های تحقیقاتی صنایع گفت: اتاق بازرگانی برای ایجاد رابطه هر چه نزدیک تر و استفاده از پتانسیل‌های طرفین، تاکنون اقدامات بسیاری انجام داده است.

وی با اشاره به مظلوم واقع شدن کشاورزی در کشور، تعامل سازنده میان دانشگاه و بخش کشاورزی را در رفع برخی مشکلات حوزه کشاورزی موثر دانست.

پیام نجفی، رئیس دانشگاه آزاد خوراسگان در این جلسه ضمن تاکید بر همراهی تمامی بخش‌های دانشگاه با کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی اصفهان افزود: به منظور تعامل سازنده میان صنعت و دانشگاه و استفاده بهینه از ظرفیت های طرفین تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی و اتاق بازرگانی اصفهان منعقد شد.

رئیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه آزاد خوراسگان نیز از راه اندازی طرح پویش دانشگاه با محوریت حوزه فناوری در صنعت کشاورزی و ایجاد نمایشگاهی با همین موضوع خبر داد.

اکبر پیرستانی ضمن تاکید بر ضرورت آشنایی هرچه بیشتر دانشجویان از بدو ورود به دانشگاه با صنعت، ایجاد مرکز رشد گیاهان دارویی را یکی دیگر از نتایج انعقاد تفاهم‌نامه میان اتاق بازرگانی و دانشگاه خوراسگان بیان کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه