English

مدیرکل صداوسیمای مرکز قم:

تغییرات و تحولات در قم بسیار مشهود است

مدیرکل صداوسیمای مرکز قم گفت: در مدیریت جدید شهری، تغییرات و تحولات در قم بسیار مشهود است و پیشرفت این دوره قابل‌مقایسه با دوره‌های قبلی نیست و کارهای بزرگ و اساسی در شهر انجام‌گرفته است.

تغییرات و تحولات در قم بسیار مشهود است

به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد لطفی نیاسر در بازدید از روند پیشرفت قطار شهری ، با اشاره به اقدامات شهرداری قم در سال‌های اخیر، اظهار داشت: این اقدامات در دوره جدید بیشتر در حوزه توسعه مدیریت شهری و آبادانی قم بوده است.

لطفی نیاسر تصریح کرد: شهرداری با تدابیر برخی از طرح‌ها و پروژه‌ها را در جهت رفع مشکلات شهری پیش برده و حساب‌شده وارد اجرای تعدادی از پروژه‌های مهم شده که قابل‌تقدیر است.

وی ادامه داد: مترو قم پروژه‌ای ملی بوده و پیشرفت قطار شهری تاکنون علی‌رغم مشکلات خوب است و وقتی این پروژه بزرگ به بهره‌برداری رسیده و مردم از آن استفاده کنند، تأثیر آن در حمل‌ونقل و رفع مشکلات شهری مشخص می‌شود.

لطفی نیاسر با بیان اینکه صداوسیما وظیفه پیگیری از طرف مردم در جهت رفع مشکلات و تسریع در اجرای طرح‌ها را دارد، یادآور شد: صداوسیما از طرفی اقدامات و فعالیت‌های شهرداری را رصد و به اطلاع عموم می‌رساند.

وی عنوان کرد: فعالیت‌های مدیریت شهری بسیار گسترده است و اکثر پروژه‌ها و طرح‌هایی که در هفته دولت نیز به بهره‌برداری می‌رسد متعلق به مدیریت شهری است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قم گفت: با توجه به دشواری‌های فراوان در جهت تحقق پروژه قطار شهری، امیدواریم همراهی بیشتری در پیشبرد طرح از سوی مسئولان شاهد باشیم، مترو یک نیاز مهم برای شهروندان است و باید به‌صورت یک مطالبه دربیاید تا همراهی بیشتری از سوی شهروندان اتفاق بیفتد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه