English

معاون فنی مهندسی سازمان قطار شهری قم:

کمبود نقدینگی نداریم

معاون فنی مهندسی سازمان قطار شهری قم گفت: علی‌رغم اتفاقاتی که روی می‌دهد در ارتباط با پروژه و پیمانکار به‌روز هستیم و مسائل مالی به‌روزرسانی می‌شود.

کمبود نقدینگی نداریم

به گزارش خبرگزاری موج قم، سیدصدرا قاسمی در بازدید مسئولان صداوسیمای مرکز قم از آخرین وضعیت پیشرفت مترو، با اشاره به پیشرفت 60 درصدی قطار شهری از نظر فیزیکی و 80 درصدی از نظر تجهیزات، اظهار داشت: ساخت‌وساز و تجهیزات به‌طور تخصصی در بخش‌های تهویه، سیگنال‌ها، مخابرات و اعلام حریق در حال انجام است.

معاون فنی و مهندسی سازمان قطار شهری قم افزود: برخی از مسائل مربوط به قطار شهری فراملی است و تحریم و تورم تا حدی بر تحقق قطار شهری قم، تأثیر گذاشته است، البته شهرداری قم با تکیه بر منویات رهبری مبنی بر تکیه بر تولید ملی، در مسیر دور شدن از نیاز به خارج از کشور قدم‌های خوبی در تأمین تجهیزات برداشته است.

قاسمی خاطرنشان کرد: قطار شهری پروژه‌ای بزرگ است و در گذشته تأمین تجهیزات از خارج انجام می‌شد و برای نخستین بار اتفاقی افتاده که باید طبق الزامات، دست به اقداماتی بزنیم تا شاهد پیشرفت پروژه باشیم.

معاون فنی و مهندسی سازمان قطار شهری قم تصریح کرد: ما پیگیر وضعیت پیمانکار در این شرایط سخت بوده‌ایم و اگر بدهی وجود دارد، کارفرما در مسیر پروژه به پیمانکار پرداخت خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه