English

سرپرست سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری قم خبرداد

رعایت کامل پروتکل‌ های بهداشتی در کشتارهای عید قربان

سرپرست سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری قم از رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در کشتارهای عید قربان خبرداد.

رعایت کامل پروتکل‌ های بهداشتی در کشتارهای عید قربان

به گزارش خبرگزاری موج قم، وحید وزیری‌راد با اشاره به ذبح شرعی هزار و 803 راس گوسفند و 30 راس گوساله در عید قربان، اظهار کرد: ارائه خدمات به مردم در روز عید قربان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شد.

سرپرست سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری قم افزود: جمع کمک‌های مومنانه مردم برای ذبح دام در روز عید قربان امسال به چهار میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان رسید که باید از مردم برای این همت مومنانه تقدیر کرد.

وزیری‌راد با اشاره به اینکه ابتدا قرار بود ۱۰ ایستگاه عرضه و چهار ایستگاه ذبح دام در سطح شهر ایجاد شود، گفت: با مصوبه استانداری قم این ایستگاه‌ها جمع‌آوری شده و کار ذبح در کشتارگاه شهرداری قم متمرکز شد.

وی با اشاره به اینکه کشتارگاه شهرداری از ۵ صبح روز عید قربان تا سه بعد از ظهر به مردم ارائه خدمت داشته، اظهار داشت: با ارائه ماسک و مواد ضدعفونی کننده و برنامه‌ریزی برای تجمع حداقلی تلاش کردیم بیشترین رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت بگیرد.

سرپرست سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری قم با اشاره به اینکه تجربه عید قربان امسال تجربه موفقی در تجمیع کشتارها بود، افزود: با توجه به حجم نذورات مردم، مراجعه برای ذبح دام در طول دهه ولایت ادامه خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه