English

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم:

کادر ۶ هزار نفری مدیریت شهری قم بدنبال خدمت به شهر و شهروندان هستند

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم گفت: شهروندان باید در آستانه ورود به قرن جدید به نقاط مشترک با هدف مطالبه گری برای داشتن شهر هوشمند برسند.

کادر 6 هزار نفری مدیریت شهری قم بدنبال خدمت به شهر و شهروندان هستند

به گزارش خبرگزاری موج قم، مهدی کلانترزاده با اشاره به اینکه بیش از 60 درصد از وظایف مدیریت شهری برای شهروندان ناشناخته است، اظهار کرد: این مجموعه 372 وظیفه مهم در اداره شهر و خدمت رسانی به شهروندان دارد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم افزود: شهروندان شهر یاوران هستند و ما خادمان آن‌ها به شمار می‌رویم، به‌طور کلی خدمت کردن در قم با توجه به میزبانی از بیش از ۲۰ میلیون نفر زائر و وجود ظرفیت‌های مهمی چون حرم مطهر، مسجد جمکران و حوزه‌های علمیه، کاری سخت و البته بسیار ارزشمند است.

وی ابراز کرد: یکی از طرح‌های مهم برای تحقق این نقاط مشترک و آشنایی شهروندان با وظایف مهم مدیریت شهری، برگزاری جشنواره رسانه‌ای شهرما توسط اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم است که فراخوان آن از مردادماه اعلام‌شده و شهروندان تا پایان شهریور در جهت ارسال آثار فرصت دارند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با تأکید بر اینکه در این جشنواره ۱۳ موضوع اصلی و ۴۳ مسئله شهری ویژه اصحاب هنر و رسانه مطرح‌ شده تا هنرمندان و علاقه‌مندان، اتفاقات خوبی را رقم بزنند، یادآور شد: این آثار پس از یک ماه ارزیابی و در آبان ماه همزمان با سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه(س) به قم، این جشنواره به کار خود پایان می‌دهد.

کلانترزاده عنوان کرد: از موضوعات بخش اصلی نخستین جشنواره رسانه‌ای شهر ما، حکمرانی و پارلمان شهری ویژه اقتصاد شهری و مدیریت هماهنگ شهری و همچنین هویت و کالبد شهر قم با موضوعاتی چون طرح تفصیلی، بازآفرینی شهری، سیما و منظر و هویت تاریخی شهر قم است.

وی ادامه داد: برنامه‌محوری در جهت ارتقای کیفیت زندگی یکی دیگر از موضوعات جشنواره است که به دورنگار ۱۴۱۴ شهر قم، قوانین مدیریت شهری و اهمیت ارتقای دانش در حیطه مدیریت شهری توجه دارد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با بیان اینکه هدایایی ارزنده برای سه نفر در هر رشته در نظر گرفته‌شده است و شهروندان پویا در بخش‌های ویژه با رتبه‌های برتر انتخاب می‌شوند، اظهار داشت: موضوعات در سایت بارگذاری شده و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی جشنواره رسانه به نشانی WWW.Qom.ir/mfs آثارشان را ارسال کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه