English

معاون استاندار کرمانشاه:

سنددار شدن املاک مردم صحنه سبب رونق ساخت‌وساز می‌شود

جلسه بررسی مشکلات انتقال سند مالکیت املاک و اراضی متعلق به کمیته امداد به مردم به ریاست مهرداد سالاری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و با حضور مدیرکل مسکن کمیته امداد کشور برگزار شد.

سنددار شدن املاک مردم صحنه سبب رونق ساخت‌وساز می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، معاون عمرانی استاندار کرمانشاه در این جلسه ضمن اشاره به لزوم همکاری و توافق شورای شهر و شهرداری در خصوص وضعیت سنددار شدن املاک در شهرستان صحنه، گفت: با تعیین تکلیف اسناد مالکیت اراضی و املاک کمیته امداد شرایط مردم برای ساخت‌وساز و انجام سایر امور مربوطه نیز تسهیل خواهد شد.

سالاری بابیان اینکه سال‌هاست مردم فاقد مالکیت هستند و باید تسریع در انتقال اسناد انجام شود؛ اظهار داشت: تلاش‌هایی برای واگذاری مالکیت املاک شهر صحنه به ساکنان این شهر قبلاً صورت گرفته که به نتیجه نرسیده است؛ اما امروز انتظار داریم با همراهی و همدلی شورای شهر و شهرداری و پیگیری فرمانداری مشکلی که مردم سال‌هاست با آن درگیر هستند حل شود و در این زمینه کمیته امداد نیز مشارکت و مساعدت لازم را انجام خواهد داد.

وی افزود: در این نشست موضوع تاًمین مسکن مددجویان صحنه نیز موردبحث و بررسی قرار گرفت.

گفتنی است که تمام صحن شهرستان صحنه اعم از منازل، اماکن تجاری، ادارات و مدارس به‌جز آنچه در زمین‌های کشاورزی و تابع قانون اصلاحات ارضی است و بخشی از زمین‌هایی که مشمول قانون 147 و 148 قانون ثبت بوده تابه‌حال به نام کمیته امداد امام (ره) بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه