English

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه:

شهرداری‌ها اجازه پهن شدن بساط دست‌فروشی را ندهد

سالاری در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان کرمانشاه گفت: ویروس کرونا از قابلیت فراگیری بسیار بالایی برخوردار است و باید تمامی مکان‌ها و برنامه‌هایی که موجب ایجاد تجمعات می‌شود در استان تعطیل شود.

شهرداری‌ها اجازه پهن شدن بساط دست‌فروشی را ندهد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، معاون عمرانی استاندار کرمانشاه با تأکید بر اینکه به‌منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا نوروز امسال کرمانشاه پذیرای مهمانان و گردشگران نخواهد بود، ابراز داشت: به‌منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در کرمانشاه به‌تمامی شهرداری‌ها ابلاغ‌شده که نظافت و پاک‌سازی شهرها و ضدعفونی وسایل داخل اماکن تفریحی و عمومی پارک‌ها را در دستور کار قرار دهند. همچنین دهیاران نیز مسئول رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی هستند و باید از برگزاری هرگونه مراسم در ایام نوروز جلوگیری کنند.

وی افزود: هیچ‌کس اجازه برپایی کمپ برای مسافران را ندارد و باید چادرهای مسافرتی سطح شهر نیز با قاطعیت جمع شوند.

سالاری عنوان کرد: با توجه به هماهنگی‌هایی که با راهداری و راه شهرسازی انجام‌شده است، تردد وسایل نقلیه عمومی از شهرهای پرخطر به کرمانشاه قطع می‌شود.

معاون عمرانی استاندار تأکید کرد: هیچ‌چیز باارزش‌تر از حفظ جان مردم نیست و نباید به خاطر اقتصادی جان شهروندان را به خطر بیندازیم.

وی خطاب به مدیران مجموعه میراث فرهنگی عنوان کرد: تمامی اماکن گردشگری و تفریحی در ایام نوروز باید برای مراجعین داخل و خارج از استان بسته باشد.

وی همچنین تأکید کرد: در ایام نوروز مراکز اقامتی دولتی باید کاملاً تعطیل است و نباید در اختیار مسافران گذاشته شود.

سالاری عنوان کرد: بساط های دست‌فروشان عامل مهمی برای انتقال ویروس است و شهرداری موظف است آن‌ها را جمع‌آوری کند.

وی با تأکید کرد: هزینه‌هایی که شهرداری از شهروندان دریافت می‌کند باید صرف حفظ جان آن‌ها است و شهرداری باید سلامت مردم را در اولویت کاری خود قرار دهد.

معاون استاندار بر بهره‌گیری از گروه‌های مردم‌نهاد در کنترل بحران کرونا تأکید کرد و گفت: خوشبختانه دفتر اجتماعی استانداری قدم‌های خوبی در این زمینه برداشته است و باید از ظرفیت گروه‌های مردم‌نهاد در راستای کمک به محلات حاشیه‌ای و کم برخوردار بهره گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه